ماجرای فسخ مهاجم پرسپولیس

قرارداد لئاندرو پریرا با پرسپولیس یک سال و نیم و به ارزش مالی جدود یک میلیون دلار است.

پیشتر شده بود سرمربی پرسپولیس اعتقاد چندانی به مهاجم برزیلی ندارد و اوج گرفتن عیسی آل کثیر به این موضوع دامن زده است. لئاندرو پریرا نیز نشان داده که مهاجمی معمولی است و با یورگن لوکادیا زمین تا آسمان متفاوت است. از طرفی دیگر افزایش بی رویه قیمت دلار نیز مزید برعلت شده است.

به خاطر همین افزایش دلار باشگاه پرسپولیس هنوز دارد تاوان قرارداد چند سال پیش بوژیدار رادوشویچ را پس می‌دهد. به اینکه حالا جذب بازیکنی در سطح پریرا که دوران حضورش در جی‌لیگ به پایان رسیده بود، در نیم‌فصل تصمیم درستی از سوی سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس بود یا نه کاری نداریم اما قدر مسلم این رقم قرارداد برای بازیکنی در این سطح که ۳۱ سال هم سن دارد اصلا منطقی نیست. بدتر از آن قرارداد یک‌فصل و نیمه با چنین بازیکنی است. پریرا تا اینجای فصل نه‌تنها به کار پرسپولیس نیامده بلکه چیزی نمانده بود قهرمانی را هم از این تیم با اخراج بچه‌گانه‌اش در بازی با سپاهان بگیرد. طبیعی است با این وضع او تبدیل به لقمه گلوگیر در پرسپولیس شود.

گرچه نوشتیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای فسخ قرارداد با پریرا هستند. این اتفاق هم فقط در صورتی رخ می‌دهد که پریرا به نوعی متقاعد شود که با پرسپولیس قطع همکاری کند. آنچه مسلم است؛ پریرا با عملکردی که در پرسپولیس داشته و فصل نه‌چندان خوبی که قبل از آن در جی لیگ سپری کرده، در تابستان مشتری دست به نقدی نخواهد داشت. اما تأکید هم کردیم بعید است مهاجم برزیلی پرسپولیس قید دستمزد یک میلیون دلاری خودش را بزند و توافقی قراردادش با این باشگاه را فسخ کند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml