آخرین مهلت دریافت وام ویژه اربعین بدون ضامن / در اسرع وقت اقدام کنید

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران این وام را به آن دسته از متقاضیانی که نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح تسهیلات «زائران اربعین» تا سررسید پرداخت کرده باشند، پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اخبار تایمز، متقاضیان پس از افتتاح حساب باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا از اول تا پنجم شهریور ماه سال جاری نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند. مبلغ این وام پس از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضی واریز می شود.

بر اساس آخرین اطلاعات، متقاضیان با واریز مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می توانند از تسهیلات ویژه ۱۰ میلیون تومانی خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات به صورت قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان پس از بازگشت از سفر تا شش ماه باید اقساط آن را پرداخت کنند.

بنابراین با توجه به مبلغ وام، مدت بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط ۲ میلیون تومان خواهد بود. سود کل این وام ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات روی هم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در صورت تمایل زائران برای خرید ارز اربعین می توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت ۲۴ ساعته در بستر اپلیکیشن بله انجام می شود. ارز اربعین به صورت حضوری فروخته نمی شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml