آخرین وضعیت قیمت سکه و دلار در بازار / پیش بینی قیمت در هفته آینده

اخبار تایمز | روز گذشته هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به کانال ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شد.

روز گذشته هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس قیمت اعلامی از سوی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۲۶ میلیون تومان بدون تغییر باقی ماند. همچنین نیم سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون تومان قیمت خورد. ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون تومان رسید و سکه یک گرمی نیز بدون تغییر در ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باقی ماند.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان اعلام شد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۳۶ دلار است.

قیمت دلار ثابت ماند

بر اساس معاملات بازار ارز و طلای ایران، قیمت هر دلار اسکناس به ۴۱ هزار و ۳۰۲ تومان و حواله دلاری به ۳۷ هزار و ۵۴۷ تومان رسید.

همچنین قیمت هر اسکناس یورو بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۵ هزار و ۵۱۰ تومان و حواله یورو ۴۱ هزار و ۳۷۳ تومان، هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۲۴۶ تومان و هر درهم ۱۰ هزار و ۲۲۴ تومان معامله شد.

هفته آینده رشد قیمت انواع سکه و طلا متوقف می شود

«محمد کشتی» آرای اظهار داشت: در هفته اول مردادماه، قیمت جهانی طلا به روند کاهشی خود ادامه داد و به دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان، نوسانات جزئی در بازار داخلی مشاهده شد، اما هفته گذشته و در در آخرین معاملات، قیمت جهانی طلا ۲۱ دلار کاهش یافت. به ۱۹۳۴ دلار رسید.

وی افزود: در چند روز گذشته نرخ ارز در بازار داخلی باز هم افزایش یافت و به کانال ۵۰ هزار تومان بازگشت. این افزایش باعث شد برخلاف دو ماه گذشته که شاهد روند نزولی قیمت ها بودیم، دوباره شاهد رشد قیمت ها باشیم.

آخرین وضعیت قیمت سکه و دلار در بازار / پیش بینی قیمت در هفته آینده

کشتی آرای گفت: در هفته گذشته قیمت انواع سکه افزایش یافته است به طوری که سکه طرح قدیم ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون تومان، نیم سکه و ربع سکه ۶۰۰ هزار تومان و گرم است. سکه ۲۰۰ هزار تومان. تومان افزایش قیمت هفتگی را ثبت کرد.

به گفته این مقام صنفی، بخشی از افزایش یک میلیون تومانی در طرح جدید مربوط به حباب آن است و حباب سکه با ۷۰۰ هزار تومان افزایش به ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای افزود: هر مثقال طلای آب شده ۱۲۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: با وجود کاهش قیمت جهانی انسان، نرخ ارز افزایش یافت و این امر باعث شد تا قیمت انواع سکه و طلا رشد کند و با این رشد قیمت، تقاضا برای خرید در بازار داخلی نیز افزایش یافت. در نتیجه شاهد افزایش حباب سکه بودیم.

کشتی آرای گفت: در دو ماه گذشته سکه و ارز روند نزولی داشتند و سکه به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته بود و حباب سکه نیز به کمتر از پنج میلیون تومان رسید اما قیمت ها مجددا افزایش یافت.

وی افزود: پیش بینی می شود هفته آینده افزایش قیمتی در بازار داخلی طلا رخ ندهد اما پس از افزایش روزهای گذشته قیمت ها تعدیل شده و رشد قیمت متوقف می شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml