آشنایی با نرم افزار سی ار ام اوج و مزایای استفاده از آن

هر ساله، شرکت‌ها در هر اندازه و از همه صنایع، از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری اوج برای حفظ روابط طولانی‌مدت با مشتریان خود استفاده می‌کنند. همچنین با تمایل جامعه به سمت دورکاری در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها توانسته‌اند با استفاده از نرم‌افزارهای مبتنی بر ابر برای هماهنگی با اعضای تیم خود، چالش‌های مختلف را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید» به منظور خرید نرم افزار سی ار ام و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر درباره مزایای استفاده از سی ار ام اوج برای کسب وکارتان روی لینک داده شده کلیک کنید.

در این مطلب، به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا این نوع نرم‌افزار امروزه در بین مشاغل بسیار محبوب شده است و بهترین نسخه سی ار ام ابری کدام است.

CRM  ابری چیست؟

CRM مبتنی بر ابر، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری اوج است که بر روی سرورهای ارائه دهنده CRM میزبانی می‌شود و مشتریان آن از طریق اینترنت به آن دسترسی دارند. به این نوع نرم‌افزار، نرم‌افزار به عنوان سرویس (SaaS) نیز گفته می‌شود. و با نرم‌افزار داخلی/نصب شده متفاوت است که هزینه‌های اولیه بالاتر و نیازهای پرسنلی متفاوتی دارد.

CRM چگونه کار می‌کند؟

با یک سیستم CRM مبتنی بر ابر، تمام زیرساخت‌های اجرای نرم‌افزار متعلق به ارائه دهنده نرم‌افزار است و در آن جا نگهداری می‌شود. کسب‌وکارهایی که از پلتفرم CRM ابری استفاده می‌کنند، از طریق اتصال به اینترنت به آن دسترسی پیدا می‌کنند اما این ارائه‌دهنده CRM است که داده‌های شرکت را در محل خودش نگهداری و ایمن می‌کند. این امر باعث می‌شود که کسب‌وکارها مجبور نباشند هزینه‌های زیادی را برای راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز در جهت ذخیره و ایمن کردن داده‌ها بپردازند.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی بیشتر با این ابزار کاربردی روی اینجا کلیک کنید.

از سوی دیگر، با نرم‌افزارهای داخلی/نصب شده، کسب و کار مسئول نگهداری از سرورها، شبکه‌ها، امنیت و سخت افزار مورد نیاز برای نصب و اجرای برنامه است. داشتن منابعی برای میزبانی و مدیریت این حجم از داده‌ها مستلزم هزینه‌های اولیه زیادی است. و معمولاً نیاز به داشتن یک فرد متخصص فناوری اطلاعات برای نگهداری نرم‌افزار در مرکز داده دارد.

کسب‌وکارها در هر اندازه و در صنایع متعدد از نرم‌افزار CRM برای پرورش و حفظ یک پایگاه مشتری و کسب رضایتمندی آن‌ها استفاده می‌کنند. اما با توجه به هزینه‌های اولیه نرم‌افزار داخلی، یک راه‌حل CRM ابری به‌ویژه برای شرکت‌هایی مفید است که خواهان مزایای یک پلت‌فرم قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری بدون نیاز به صرف هزینه برای زیرساخت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از آن هستند.

امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌های فروش بر اساس تقاضا هستند و برای حفظ سخت‌افزار و امنیت پلتفرم به پرداخت‌های ماهانه یا سالانه نیاز دارند. Cloud CRM یک ابزار دیجیتالی عالی برای مشاغل کوچک، فروشگاه‌های اینترنتی، سازمان‌های خصوصی، تیم‌های فروش و هر کس دیگری است که به داشتن یک پایگاه مشتری سالم متکی است و می‌تواند از یک کسب‌وکار پر رونق پشتیبانی کند.

چگونه بهترین CRM ابری را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین CRM ابری را انتخاب کنیم؟

افزودن نرم‌افزار جدید به کسب و کار شما یک تصمیم بزرگ است. اگرچه هزینه‌های اولیه کمتری در رابطه با برنامه CRM مبتنی بر ابر وجود دارد، هنوز به عنوان یک سرمایه گذاری ماهانه یا سالانه در نظر گرفته می‌شود.

اگر متوجه شدید که پلتفرمی با تیم شما هماهنگ نیست، همیشه می‌توانید اشتراکتان را لغو کنید. اما بهتر است از قبل تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین پلتفرم مدیریت مشتریان را انتخاب کنید. انواع مختلفی از پلتفرم‌های CRM وجود دارد، بنابراین پلتفرمی که انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌هایی را ارائه دهد که به شما در دستیابی به اهداف منحصربه‌فردتان کمک کند. فرآیند و سیستم فروش فعلی خود را برای مدیریت مخاطبین بررسی کنید. فهرستی از ویژگی‌های CRM که برای ساده‌سازی فرآیند شما مؤثر هستند، تهیه کنید.

یک رابط بصری ساده و جذاب کلیدی است که می‌توانید به وسیله آن با نرم‌افزار جدید ارتباط برقرار کنید. مطمئن شوید سی ار ام ابری شما سهولت استفاده را در نظر گرفته تا لازم نباشد زمان بیشتری را صرف یادگیری و استفاده از آن کنید.

قبل از انتخاب نرم‌افزار، باید بدانید که در صورت بروز مشکل، چه نوع پشتیبانی به شما ارائه می‌شود. بررسی کنید که آیا آنها پشتیبانی تلفنی زنده و یک پایگاه دانش گسترده ارائه می‌دهند یا خیر. ارائه دهندگان CRM که سیستم پشتیبانی بیشتری را ارائه می‌دهند، در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی در نرم‌افزار، بیشتر در دسترس شما خواهند بود.

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا یک سیستم CRM درخواستی برای شما مناسب است یا خیر این است که قبل از خرید، پلتفرم آن را آزمایش کنید. این تنها راهی است که می‌توانید مطمئن شوید که ظاهر و عملکرد آن را می‌پسندید و برای شما مناسب است یا خیر.

سی ار ام ابری اوج

وقتی صحبت از و کارآمدترین ویژگی‌ها در یک پلت فرم سی ار ام می‌شود، اوج ابری یکی از گزینه‌های پیشرو در بازار امروز است. رابط کاربری ساده و خدمات مبتنی بر ابر و قابل تنظیم آن هم برای برنامه‌های دسکتاپ و هم برای برنامه‌های موبایل در دسترس است، بنابراین تیم‌ها می‌توانند بدون توجه به جایی که کسب‌وکار آنها را می‌برد، به داده‌های خود و یکدیگر متصل بمانند.

مزایای CRM ابری اوج

مزایای استفاده از CRM مبتنی بر ابر بر هر بخش درگیر در مراقبت از مشتری تأثیر می‌گذارد. از خدمات مشتری تا بازاریابی، از فناوری اطلاعات تا فروش، راه‌حل‌های CRM مبتنی بر ابر به صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره‌وری کمک می‌کنند. این به تیم‌ها فرصت بیشتری برای رشد نسبت به همیشه ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال راه حل ابری برای مدیریت فرآیند CRM خود هستید، در ادامه به برخی از مزایایی که می‌توانید برای کسب و کار خود از سی ار ام ابری اوج انتظار داشته باشید اشاره کرده‌ایم.

  • کاهش هزینه‌های اولیه: نرم‌افزار CRM اوج ابری روی سرورهای شما نصب و میزبانی نمی‌شود. این بدان معناست که شما مجبور نیستید برای سخت افزار، فضا و امنیت مورد نیاز برای نصب یک سیستم CRM داخلی هزینه کنید. برای اجرای CRM ابری خود، تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت، یک کامپیوتر یا هر دستگاهی با سیستم عامل مناسب است؛ چیزهایی که اکثر کسب و کارها قبلاً دارند و می‌دانند چگونه با آن کار کنند.
  • به‌روزرسانی و نگهداری بدون دردسر: از آنجایی که سخت‌افزاری که پلتفرم را اجرا می‌کند به کسب‌وکار شما تعلق ندارد، لازم نیست به‌روزرسانی‌ها و تعمیرات مورد نیاز را ترتیب دهید تا آن را روان نگه دارید. در عوض، این وظیفه تیم CRM اوج ابری است که اشکالات را همانطور که ظاهر می‌شوند رفع کند، انتقال داده‌ها را مدیریت کند، نرم‌افزار را به‌روزرسانی کند و امنیت مشتریان و کسب‌وکارشان را تضمین کند.
  • دسترسی بدون مرز: داده‌های شما به طور ایمن در فضای ابری ذخیره شده است و کل تیم شما می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، چه از محل کار، چه از راه دور در خانه یا در جاده. تیم شما با آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات مشتری مرتبط و به‌روز می‌ماند.
  • امنیت: تمام داده‌های کسب و کار شما در سه دیتاسنتر مجزا ثبت و به صورت مداوم پشتیبان گیری می‌شود تا نگران از دست رفتن اطلاعات ارزشمند نباشید.
  • فضایی برای رشد: پلتفرم‌های SaaS CRM به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انعطاف‌پذیر باشند، بنابراین می‌توان آن‌ها را برای خدمت به طیف گسترده‌ای از مشاغل در هر نوع و اندازه‌ای تجهیز کرد. پلتفرم‌ CRM اوج ابری برای مقیاس‌پذیری با کسب‌وکار شما ساخته شده‌ است. همانطور که تجارت شما رشد می‌کند، ابزارهای CRM مبتنی بر ابر به شرکت شما اجازه می‌دهد تا به راحتی ویژگی‌ها و محصولات جدیدی را برای رسیدگی به حجم بیشتری از مشتریان اضافه کند. به این ترتیب، نگران خطر عدم افزایش توانایی‌های نرم‌افزار خود نباشید.
  • افزایش وفاداری مشتریان: مزیت نهایی استفاده از CRM ایجاد یک پایگاه مشتری قوی است که می‌تواند از رشد شرکت شما حمایت کند. CRM اوج ابری به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که دقیقاً مکان‌هایی را که فرآیند فروش آنها نیاز به تغییر دارد، مشخص کنند، بنابراین می‌توانند یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند که همچنان آنها را از رقبا انتخاب می‌کند.
  • یکپارچه‌سازی: با سایر برنامه‌های تجاری محبوب مانند نرم‌افزار‌های حسابداری ارتباط برقرار کنید، بنابراین نیازی به جابجایی بین مرورگرها هنگام استفاده از پلتفرم‌های دیگر ندارید.
  • پرداخت هزینه بر اساس استفاده: در این سیستم، هزینه‌ی مصرف بر اساس میزان استفاده‌ی شما تعیین می‌شود و نیازی به پرداخت حق اشتراک ماهیانه ندارید. یعنی برای دسترسی به محصول یا خدمات ویژه‌ی آن در یک زمان مشخص فقط یک‌بار هزینه می‌کنید. سپس، اگر همچنان به محصول یا خدمات احتیاج داشته باشید، مجددا هزینه آن را پرداخت می‌کنید.
  • ERP: اوج ابری به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای اصلی کسب و کار را برای عملکرد بهینه خودکار و مدیریت کنند. نرم‌افزار سی ار ام اوج ابری در راستای مدیریت منابع انسانی یا ERP، جریان داده‌ها را بین فرآیندهای تجاری یک شرکت هماهنگ می‌کند و منبع واحدی از اطلاعات را فراهم می‌کند و عملیات را در سراسر سازمان ساده‌سازی می‌کند. به این ترتیب می‌تواند فعالیت‌های مالی، زنجیره تامین، عملیات، بازرگانی، گزارش‌دهی، تولید و فعالیت‌های منابع انسانی یک شرکت را در یک پلتفرم به هم پیوند دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml