فروش اقساطی کرمان موتور شروع شد | شرایط ویژه این خودروهای جوان پسند کرمان موتور چیست؟

کرمان موتور مونتاژکننده خودروهای جک در ایران، مونتاژ KMC T8 را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرد و از آن زمان این محصول در بازار ایران عرضه شد. این پیکاپ غول پیکر با توجه به مشخصات فنی و ویژگی های خاص خود توانسته جایگاه خوبی در بازار خودروی ایران کسب کند.

به گزارش اخبار تایمز؛ آفرودهای حرفه ای که به دنبال ماشینی برای حرکت راحت در سربالایی هستند، می توانند روی KMC T8 تمرکز کنند. این خودرو مجهز به سیستم دو چرخ متحرک سه حالته است و موتور توربو آن ۱۷۴ اسب بخار قدرت دارد. این خودرو با شیب ۳۰ درجه به راحتی در سربالایی حرکت می کند که آن را به گزینه ای مناسب برای آفرود سواری تبدیل می کند. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۵۰ کیلومتر در ساعت می رسد و این خودرو استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کرده است.

نوع رینگ این خودرو آلومینیومی بوده و دارای شاسی مستقل می باشد. محور محرک KMC T8 دو دیفرانسیل و گیربکس این خودرو ۶ سرعته دستی است.

درباره اندازه کلی و فضای بار خودرو KMC T8 بدانید

ابعاد این خودرو به شرح زیر است؛

خرید و فروش اقساطی خودرو

طول     عرض     ارتفاع

۵ هزار و ۳۲۵ میلی‌متر     هزار و ۸۸۰ میلی‌متر     هزار و ۸۳۰ میلی‌متر

فضای بار این خودرو نیز ابعاد قابل توجهی دارد و دارندگان این ماشین می‌توانند با این خودرو تا ۸۴۰ کیلوگرم بار را حمل کنند.

از نظر طراحی، این خودرو به خصوص در قسمت جلویی پنجره بزرگ کرومی خشن به نظر می رسد. از نظر این گروه، تنها نقطه ضعف این خودرو در طراحی، جلوپنجره آن است که می تواند کمی خلاقانه و زیباتر باشد. در واقع طراحان این خودرو توانستند جلوپنجره جذابی را برای آن توضیح دهند. البته برخی از قطعات این خودرو طراحی پخته و جذابی دارند که ایرادات این قطعه را تا حد زیادی پوشش می دهد.

طراحی فضای داخلی و کابین کی ام سی تی ۸ چگونه است؟

فضای داخلی این خودرو نیز طراحی ساده و دلنشینی دارد و مانند دیگر کراس اوورهای مدرن چینی و کره ای نیست که در ترسیم داشبورد آن از خطوط پیچیده استفاده شده باشد. با نگاهی به داشبورد متوجه تزئینات براق آلومینیومی، شکل جالب دریچه های هوا و سایر قسمت ها خواهید شد. یکی دیگر از نکات جالب در فضای داخلی این خودرو، فرمان آن است که فرمی مشابه فرمان جک S5 دارد. صفحه کیلومتر شمار این خودرو در پشت فرمان قرار گرفته و شکلی اسپرت و مناسب دارد.

تمامی صندلی های این خودرو کیفیت خوبی دارند و راحت هستند و با چرم نسبتا مرغوب پوشیده شده اند. معمولا در تولید این محصول چینی مانند سایر همتایان خود از پلاستیک خشک استفاده می شود. البته با توجه به قیمت مناسب این خودروی پیکاپ نسبت به نمونه های مشابه، استفاده از پلاستیک خشک زیاد در تولید این خودرو چندان عجیب به نظر نمی رسد. اگرچه مشتریان همواره این موضوع را یکی از ایرادات عمده خودروهای چینی می دانند، اما طراحان و سازندگان این نوع خودروها برای رقابت با همتایان خود مجبورند به نوعی قیمت آن را پایین بیاورند و همین امر باعث می شود تا قطعات زیادی در داخل کابین ایجاد شود. ماشین از پلاستیک ساخته شده است.

همچنین این خودرو به دلیل داشتن آپشن هایی مانند کروز کنترل، کنترل پایداری در سربالایی، سنسور فشار باد لاستیک، توزیع نیروی ترمز، دکمه های کنترل فرمان، ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفر، خروجی ۱۲ ولت، گرمکن آینه های جانبی و غیره محبوبیت زیادی دارد. امکانات. توجه وجود دارد.

بهترین نمایندگی برای خرید کی ام سی تی ۸

در حال حاضر نمایندگی کرمان موتور شیراز ۲۶۰۶ حسینی یکی از مراکزی است که این خودرو را به مشتریان خود عرضه می کند. فروش نقدی خودرو KMC T8 در نمایندگی کرمان موتور شیراز ۲۶۰۶ حسینی با شرایط ویژه و خدمات پس از فروش به متقاضیان این نوع خودرو توصیه می شود.

این نمایندگی به غیر از فروش نقدی امکان خرید و خرید اقساطی خودرو مذکور را در طرح های ویژه کرمان موتور فراهم کرده است. متقاضیان برای کسب اطلاعات کامل از شرایط معاملاتی این نوع خودرو کافیست به سایت نمایندگی حسینی مراجعه کنند.

نمایندگی حسینی یکی از بهترین نمایندگی های موتور کرمان است که با ارائه خدمات مناسب و تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی درب نمایندگی توانسته است نظر خریداران را به خود جلب کند.


 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml