آماری که از قهرمانی دوباره پرسپولیس می گوید

علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رساند تا رکوردی استثنایی از خود به جای بگذارد.
۸۰۳ دقیقه و تنها یک گل. باید دروازه بان باشی تا به ارزش و اهمیت کار علیرضا بیرانوند پی ببری. مهاجمان مس کرمان تنها تیمی هستند که در این مدت دروازه او را باز کرده اند و بقیه شانس دیگری نداشتند.
به گزارش اخبار تایمز، تراکتور آخرین تیم لیگ برتری بود که به بیرانوند کلین شیت کرد. پیش از این آلومینیوم اراک نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند اما بیشترین رکورد گلر شماره یک پرسپولیس به فصل گذشته برمی گردد که او و تیم دفاعی پرسپولیس این تیم را به قهرمانی رساندند.
پس از گل نابهنگام سپاهان در دقایق پایانی، پرسپولیس دگرگونی عجیبی را تجربه کرد و بیرانوند در این پروژه تحول حضور داشت. او مقابل مس رفسنجان، ملوان، پیکان، گلقر و نساجی کلین شیت کرد تا دستکش طلا و جام را از آن خود کند.
آماری که از قهرمانی دوباره پرسپولیس می گوید
جالب است که در این مدت بازی پیکان، مس رفسنجان، استقلال، آلومینیوم و تراکتور با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود و این موضوع اهمیت کلین شیت بیرانوند را کاملا نشان می دهد.
او که حالا امید زیادی دارد تا یک بار دیگر به آقای کلین شیت فوتبال ایران تبدیل شود، سعی می کند این روند را در لیگ برتر مقابل ذوب آهن ادامه دهد. اگر دو بازی دیگر را بدون گل سپری کند با ده بازی و یک گل خورده وارد شهرورد می شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml