آموزش خرید سی پی بازی کالاف دیوتی از بهترین و معتبرترین سایت

آموزش خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل از بهترین و معتبرترین روش همراه با جوایز ویژه.

امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت بازی های آنلاین، همواره به تعداد بازیکنان آنها افزوده می شود. در صدر جدول پرطرفدارترین بازی ها، کالاف دیوتی موبایل قرار گرفته است. این مسئله از تعداد دفعات دانلود بازی و همجنین امتیاز بسیار بالای آن در گوگل پلی نیز قابل مشاهده است. استودیو اکتیویژن سازنده مجموعه بازی‌ های Call Of Duty می باشد. این کمپانی همواره تلاش می کند تا با آپدیت های جدید و بروز، فضای بازی، کاراکتر ها و آیتم ها را ارتقا دهد. در ادامه تمامی مواردی که برای تبدیل شدن به یک پلیر حرفه ای کالاف دیوتی نیاز دارید را برای شما شرح می دهیم.

سی پی بازی کالاف دیوتی چیست؟

CP در واقع واحد پول اختصاصی بازی کالاف دیوتی است. برای دریافت تجهیزات مختلف و خریداری آیتم های داخل بازی باید سی پی پرداخت کرد. به دست آوردن سی پی به صورت رایگان از بازی کار راحتی نیست. به همین دلیل اکثر بازیکنان اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی از سایت های مختلف می کنند.

کاربرد های سی پی بازی کالاف دیوتی

همانطور که گفته شد، کالاف دیوتی موبایل یک بازی استراتژیک و هیجان انگیز است. شما در طول روند بازی با تشکیل تیم ها چنده نفره به رقابت با یکدیگر می پردازید. نتیجه این رقابت ها جوایز ارزشمندی است که لذت برد را بیشتر می کند. هر چه به سطح بالاتری در این بازی برسید، مسلما به تجهیزات، سلاح و اسکین های قوی تری برای شکست دادن دشمنان نیاز دارید. بنابرین مهم ترین کاربرد سی پی های شما ارتقا این آیتم ها داخل اکانت است. دیگر قابلیت های سی پی کالاف را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • امکان باز کردن کارت های مختلف با تجهیزات عالی

  • دسترسی به تجهیزات اضافه

  • افزایش قدرت مبارزه با دشمنان

  • فعال کردن گردونه های خاص

  • خرید سلاح های جذاب و مدرن

  • دریافت اسکین های حرفه ای و زیبا

  • خرید سیپی ارزان از سایت های واسطه

خرید سیپی ارزان از سایت های واسطه

اگر تا به حال اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی کرده باشید، می دانید که سایت های بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. مشخصا پرداخت های درون برنامه ای بازی کالاف به صورت دلاری بوده و بازیکنان در کشور ما امکان شارژ کردن اکانت به صورت شخصی را ندارند. به همین منظور باید به سایت هایی مراجعه کنند که به صورت واسطه این خرید را برای مشتریان انجام می دهند. اما چگونه می توان برای خرید سی پی به یک سایت اعتماد کرد؟

یک سایت معتبر و قانونی باید تمامی مجوز های لازم مروبط به فروشگاه های انلاین را داشته باشد. در مرحله اول، قبل از ثبت سفارش حتما باید اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی سایت مورد نظر را چک کنید. چرا که اینماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به ثبت رسیده و به عنوان تاییدیه معتبر بودن به فروشگاه‌ های اینترنتی داده می‌ شود. با وجود این موضوع از ثبت سفارش خود اطمینان حاصل می کنید. با این وجود تعدادی از سایت های فروش سی پی کالاف برای جلب رضایت مشتریان اقدام به کسب مجوز های دیگری می کنند. از جمله آنها می توان به نماد ساماندهی اشاره کرد. ساماندهی از مجوزهایی است که امروزه برای کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

آموزش خرید سی پی بازی کالاف دیوتی از بهترین و معتبرترین سایت

سایت معتبر موجو شاپ پیشنهادی عالی برای خرید سی پی کالاف دیوتی

سایت موجو شاپ یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه خرید سی پی کالاف دیوتی می باشد. تیم موجو شاپ با سابقه چندین ساله همواره در تلاش بوده تا رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید. این سایت همچنین با دارا بودن تمامی مجوز های قانونی از جمله نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی سفارش های تمامی بازی های آنلاین از جمله کالاف دیوتی را انجام می دهد. شما می توانید نسبت به نیاز خود، انواع بسته های سی پی با حجم های مختلف را مشاهده و خریداری کنید. محصولات دیگر موجود در بازی کالاف نیز قابل سفارش هستند. امکان خرید بتل پس کالاف دیوتی، آفر های بتل پس و آیتم های دیگر در موجو شاپ برای شما بازیکنان عزیز فراهم شده است.

آموزش خرید سی پی از سایت موجو شاپ

در ادامه مراحل خرید سی پی بازی کالاف دیوتی از سایت موجو شاپ را به شما آموزش می دهیم:

  1. ابتدا مرورگر خود را باز کرده و آدرس Mojoshop.ir را وارد کنید.

  2. در صفحه اصلی سایت، تمامی دسته بندی ها برای محصولات بازی های مختلف قابل مشاهده هستند. شما می توانید با کلیک بر روی دسته بندی خرید سی پی بازی کالاف دیوتی، بسته های مختلف را انتخاب کنید.

  3. پس از انتخاب بسته مورد نظر روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید قیمت محصول، توضیحات و نکات خرید را مطالعه کنید.

  4. در ادامه بر روی افزودن به سبد خرید بزنید.

  5. در مرحله بعدی صفحه اراسل مشخصات و پرداخت برای شما باز می شود. شما علاوه بر اطلاعات هویتی به ایمیل متصل به بازی و رمز اکتیویژن جهت خرید سی پی احتیاج دارید. توجه داشته باشید که اطلاعات باید کاملا صحیح وارد شوند تا سفارش شما در سریعترین زمان ممکن تکمیل شود.

  6. بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه ای برای شما در انتها قرار گرفته که می توانید سفارش سی پی کالاف خود را به سفارش فوری تبدیل کنید. در این صورت فارغ از زمان ثبت خرید، سفارش شما در اولویت شارژ و بالاتر از هر سفارش دیگری قرار می گیرد.

  7. در آخر با زدن گزینه ثبت سفارش به درگاه پرداخت هدایت می شوید. لازم به ذکر است که برای خرید آنلاین از درگاه باید رمز دوم پویا برای حساب بانکی شما فعال باشد.

  8. در نهایت با پرداخت هزینه سفارش، پیامکی حاوی شماره سفارش شما از طرف سایت به شماره تماسی که وارد کردید ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml