آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

یادگیری نحوه ارسال در Threads به شما کمک می کند از تمام پتانسیل هایی که این برنامه نوظهور ارائه می دهد استفاده کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام Threads مدتی است که به عنوان یک پلتفرم رقیب توییتر فعالیت می کند و برخی معتقدند جایگزین آن خواهد شد. ویژگی های خوب این اپلیکیشن، محیط ساده و کاربرپسند و عدم محدودیت های توییتر باعث شد تا در همان روزهای اول تعداد زیادی از کاربران به این پلتفرم جدید مهاجرت کنند. البته خود توییتر با اعمال محدودیت های خود نقش مهمی در این مهاجرت بزرگ داشت.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

در حال حاضر، این روند تب روزهای اولیه را ندارد. اما شرکت متا به تازگی کار خود را آغاز کرده است و نمی خواهد میدان را ترک کند. این شرکت به تازگی آپدیت مهمی را منتشر کرده و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است.

شبکه اجتماعی Trades نیز مانند توییتر مبتنی بر متن است و قابلیت اشتراک گذاری عکس و فیلم را دارد. نکته جالب در مورد Trades این است که کاربران باید با حساب اینستاگرام خود وارد Trades شوند. در واقع اکانت اینستاگرام شما به Trades لینک خواهد شد.

همچنین پس از عضویت در Trades می توانید تمام افرادی را که در اینستاگرام دنبال کرده اید در Trades دنبال کنید. البته می توانید فالوورها و دوستان خود را به روش های دیگری افزایش دهید. انتشار پست ها و مطالب جالب یکی از راه های افزایش فالوور است; بنابراین، یادگیری نحوه ارسال در اپلیکیشن Trades می تواند به شما در این مسیر کمک کند.

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

پس از عضویت و آموزش اپلیکیشن Threads می توانید به راحتی در این شبکه اجتماعی کار کنید. قبلا در مقاله ای جداگانه به آموزش استفاده از تریدهای اینستاگرام پرداختیم که می تواند به شما کمک کند. اما اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در Trades پست کنید، ما را دنبال کنید.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

آموزش اپلیکیشن Threads را با ثبت نام و ورود به سیستم شروع می کنیم، برای استفاده از هر برنامه ای لازم است ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. می توانید اپلیکیشن Trades را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که برای استفاده از Trades در داخل به یک برنامه تغییر IP نیاز دارید. اپلیکیشن Trades برای اندروید و آیفون در دسترس است.

پس از دانلود و نصب، برنامه را اجرا کنید. برای استفاده از این شبکه اجتماعی باید با اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. به این ترتیب، نه تنها از حساب اینستاگرام خود در Threads استفاده می کنید، بلکه می توانید همان دوستان و فالوورهای اینستاگرام را در Threads نیز داشته باشید. بنابراین شما به حساب هایی که دنبال کرده اید یا در اینستاگرام دنبال می کنید دسترسی دارید. در واقع همان لیست دوستان خود را در اینجا خواهید دید. بنابراین لازم نیست در ابتدای ورود به Trades به دنبال دوستان خود بگردید، دنبال کردن آنها در اینستاگرام این فرصت را به شما می دهد که در Trades با آنها باشید.

پس از اجرای برنامه، نواری در پایین مشاهده می کنید که عبارت Log in with Instagram روی آن نوشته شده است.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

شما اطلاعات ورود خود را در قسمت مشخص شده وارد می کنید و تمام. اگر چندین حساب در اینستاگرام دارید، می توانید گزینه Switch accounts را در پایین صفحه انتخاب کنید. با این کار به صفحه جدیدی می روید که در آن اکانت های اینستاگرام شما دیده می شود. در مرحله بعد پس از انتخاب اکانت اینستاگرام خود وارد Trades می شوید.

پس از ورود به این شبکه اجتماعی می توانید شروع به کار کنید. می توانید یک پست متنی منتشر کنید یا از عکس ها و فیلم ها در پست خود استفاده کنید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در برنامه Threads پست کنید. جزئیات آن در زیر آورده شده است.

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن تردز

در این قسمت از آموزش اپلیکیشن Threads به بررسی نحوه ارسال در این اپلیکیشن می پردازیم. پس از ورود به برنامه Trades صفحه ای با چندین گزینه یا آیکون در پایین نمایش داده می شود.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

برای آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads باید با نحوه کار گزینه‌هایی که در تصویر مشاهده می‌کنید، آشنا شوید.

بخش Home یا خانه

در قسمت صفحه اصلی کاربر با پست هایی مواجه می شود که حاوی عکس، ویدئو یا متن هستند. در واقع، بخش Home شامل آخرین روندهای به اشتراک گذاشته شده توسط فالوورها و سایر کاربران است.

در این قسمت در پایین هر پست آیکون هایی وجود دارد که کاملا شبیه آیکون های زیر پست های اینستاگرام هستند. این علائم شامل علامت قلب برای لایک کردن یک پست، علامت نظر برای نوشتن نظر، علامت برای ارسال مجدد پست ها و علامت اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری پست با دوستان است.

لازم به ذکر است که در قسمت Share کاربر با چندین گزینه دیگر مواجه می شود که به شرح زیر می باشد:

  • Add to Story : برای استوری کردن پست تردز در اینستاگرام
  • Post to Feed: برای پست کردن مطلب مورد نظر در اینستاگرام
  • Tweet: برای پست کردن پست تردز در توییتر
  • Copy Link: برای کپی کردن لینک پست
  • Share Via: برای اشتراک‌گذاری پست در سایر اپلیکیشن‌ها مانند تلگرام

بخش Search یا جستجو

در این قسمت از آموزش اپلیکیشن Threads به بررسی گزینه جستجو می پردازیم که دومین قسمت موجود در فضای Threads می باشد. بخش جستجو با ذره بین نشان داده می شود. در قسمت جستجو، کاربران می توانند نام کاربری افراد را جستجو کنند.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

بخش New Threads یا تردز جدید

بخش سوم در Threads بخش New Threads است که برای به اشتراک گذاری متن و پست استفاده می شود. برای یادگیری نحوه ارسال در اپلیکیشن Threads، به بررسی این بخش ادامه می دهیم. این بخش مانند یک قلم روی صفحه طراحی شده است که با لمس آن کاربر با گزینه های New thread و Start thread روبرو می شود. در این قسمت کاربر می تواند متن مورد نظر را تایپ کرده و سپس عکس و فیلم مورد نظر را برای انتشار انتخاب و به اشتراک بگذارد.

بخش Activity یا فعالیت‌ها

قسمت چهارم در فضای Trades قسمت Activity است که با علامت قلب مانند برنامه اینستاگرام نشان داده شده است. این گزینه فعالیت هایی را که در صفحه Threads شما اتفاق افتاده است، از جمله لایک، نظرات، دنبال کردن، منشن ها، پذیرش درخواست های دنبال کردن، پاسخ ها و غیره را نشان می دهد.

بخش profile یا صفحه کاربری

آخرین بخش فضای داخلی تریدز با نام Profile شناخته می شود که شباهت زیادی به قسمت پروفایل اینستاگرام دارد. در این قسمت تاپیک های کاربر نمایش داده می شود و کاربر می تواند پاسخ هایی که به تاپیک های دیگر داده است را نیز مشاهده کند. همچنین دو گزینه اشتراک گذاری پروفایل و تغییر و ویرایش پروفایل نیز در اختیار کاربر قرار گرفته است. در قسمت ویرایش پروفایل کاربر می تواند بیوگرافی و وضعیت خصوصی و عمومی صفحه خود را تغییر دهد.

وقتی گزینه اشتراک گذاری پروفایل انتخاب شد، حساب شما با سایر کاربران Trades به اشتراک گذاشته خواهد شد. با انتخاب گزینه globe کاربر می تواند وارد قسمت حریم خصوصی صفحه خود شده و تنظیمات آن را تغییر دهد. وقتی علامت دو خط بالای صفحه انتخاب شد، تنظیمات Trades در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید با انتخاب گزینه آرم اینستاگرام در بالای صفحه پروفایل وارد صفحه اینستاگرام خود شوید.

انتشار پست یا تردز جدید

در این قسمت از آموزش ارسال در اپلیکیشن Threads به بررسی قسمت New Threads می پردازیم. برای نوشتن یک پست جدید در Threads، ابتدا باید روی نماد نوشتن پست در نوار پایین کلیک کنید. سپس می توانید پست خود را بنویسید و منتشر کنید. می توانید تصاویر، ویدئوها و متن های مختلف را در قسمت های مختلف یک پست Threads قرار دهید و پست خود را به صورت متناوب و جذاب روایت کنید.

برای انتشار پست در Trades کافیست روی گزینه قلم و کاغذ مانند کلیک کنید تا به صفحه ایجاد پست در Trades هدایت شوید.

می توانید متن مورد نظر خود را در قسمت Start a Thread بنویسید. این متن در پست شما قرار خواهد گرفت.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

در مرحله بعد، می توانید محتوای مختلفی را به معاملات خود اضافه کنید و تصاویر، فیلم ها و متون مرتبط را انتخاب کرده و در معاملات قرار دهید. همچنین می‌توانید از ابزارهای ویرایش موجود در اینستاگرام برای بهبود محتوای خود و جذاب‌تر کردن آن استفاده کنید. در پایین صفحه نیز می توانید تنظیمات مربوط به رشته های پخش مجدد خود را اعمال کنید.

برای درج تصویر در پست Threads خود می توانید روی دکمه پین پیوست شده در این صفحه کلیک کنید تا گالری شما باز شود و بتوانید عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و در پست خود قرار دهید.

در پایان برای انتشار پستی که در Threads گذاشتید، کافیست روی گزینه Post در قسمت پایین سمت راست کلیک کنید تا پست یا موضوع شما منتشر شود. در پایین صفحه نیز می توانید تنظیمات مربوط به رشته های پخش مجدد خود را اعمال کنید.

آموزش پست گذاشتن در برنامه Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز چگونه است؟]

توجه: اگر صفحه شما خصوصی است، این متن فقط برای فالوورهای شما نمایش داده می شود. اما اگر صفحه شما عمومی است، این پست به صورت عمومی در Threads منتشر می شود و همه می توانند آن را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml