آپدیت جدید گوگل بارد مجهز به افزونه های مفید گوگل منتشر شد

آپدیت جدید گوگل بارد با قابلیت های جدیدی مانند پشتیبانی از افزونه های کاربردی این شرکت منتشر شد. اما هوش مصنوعی غول فناوری جهان چه چیزی در کیف دارد؟

به گزارش اخبار تایمز؛ آپدیت جدید گوگل بارد مجهز به افزونه های مفید گوگل منتشر شد. Google Bard یک چت بات هوش مصنوعی است که توسط گوگل برای رقابت با ChatGPT و هوش مصنوعی بینگ معرفی شده است. البته این چت بات به ویژگی های دیگری نیز مجهز است، از جمله قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ های بارد را بررسی کنند.

آپدیت جدید گوگل بارد با ویژگی‌های جدید منتشر شد

گوگل همچنین از ویژگی جدیدی برای Bard رونمایی کرده است که از طریق آن کاربران می توانند پاسخ های Bard را بررسی کنند. با استفاده از این قابلیت که در حال حاضر فقط برای زبان انگلیسی فعال شده است، کاربر می تواند با کلیک بر روی آیکون “G” در کنار پاسخ های برد، بخشی از پاسخ برد را برجسته کرده و با “یافتن محتوای مشابه یا مخالف” به اطلاعات تکمیلی بپردازد. get access گوگل می گوید که لینک های ارائه شده در این بخش از نتایج جستجوی گوگل هستند و لزوماً به منابع پاسخ Bard مرتبط نیستند. در نتیجه روند کار بارد همچنان پنهان است.

آپدیت جدید گوگل بارد مجهز به افزونه های مفید گوگل منتشر شد

بارد به عنوان رقیب ChatGPT شروع سختی داشت. در همان ابتدای راه اندازی در بهمن ماه، پاسخ اشتباهی در ویدئوی تبلیغاتی منتشر شد. اطلاعات لو رفته از این شرکت همچنین نشان می دهد که همانطور که بسیاری معتقد بودند، گوگل در پاسخ به OpenAI (خالق ChatGPT) عجولانه عمل کرده است. اما از آن زمان، بارد پیشرفت چشمگیری داشته است. این چت بات اکنون از مدل پیشرفته PaLM2 با سرعت بالاتری استفاده می کند و دارای پاسخ های قابل تنظیم و عملکرد بهتر تولید کد است.

اما مدل های زبان بزرگ به دلیل دسترسی و پردازش حجم زیادی از اطلاعات، عملکرد خوبی در تولید مکالمه و متن دارند. دسترسی به اطلاعات در اینترنت و وجود داده های شخصی قطعا باعث نگرانی هایی شده است. در ماه جولای، گوگل به دلیل استفاده از اطلاعات شخصی برای آموزش بارد مورد شکایت قرار گرفت. در ماه ژوئیه، گوگل خط مشی رازداری خود را به روز کرد تا به مدل های زبانی اجازه دهد بر روی تمام داده های عمومی آموزش داده شوند. این در حالی است که حتی خود گوگل به دلیل احتمال نشت اطلاعات به کارکنان خود هشدار داده است که در استفاده از چت بات ها دقت کنند.

آپدیت جدید گوگل بارد مجهز به افزونه های مفید گوگل منتشر شد

به گفته گوگل، هنگام استفاده از افزونه های Gmail، Docs یا Drive، Bard از شما برای اتصال به این برنامه ها اجازه می خواهد. هر زمان که بخواهید می توانید آنها را قطع کنید. علاوه بر این، محتوای شخصی شما برای آموزش برد استفاده نخواهد شد. همچنین هیچ انسانی به این داده ها دسترسی ندارد و برای تبلیغات استفاده نخواهد شد.

با استفاده از افزونه یوتیوب، اگر از بارد بخواهید برای شما سخنرانی بنویسد، ویدئویی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از افزونه نقشه، می‌توانید اطلاعات مکان و تخمین سفر را برای ایده‌های تحقیقاتی به Bard ارائه دهید. افزونه‌های Gmail، Docs و Drive اطلاعات شما را از ایمیل یا یادداشت‌ها می‌گیرند و به شما در نوشتن متن یا جستجوی اطلاعات مرتبط کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml