موضوعات داغ

«آکتور» برنده جایزه بین المللی دیگری شد!

دیپلم افتخار جشنواره سرین کمپ آلمان توسط «آکتور» کسب شد.

 به گزارش اخبار تایمز و به نقل از رکنا، «آکتور» که به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره بین‌المللی سرین کمپ آلمان حضور داشت، توانست دیپلم افتخار بخش مسابقه این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

این اولین بار است که در جشنواره سرین کمپ در کنار جایزه اصلی، دیپلم افتخار هم به سریال دیگری تعلق می‌گیرد؛ جایزه‌ای که دومین موفقیت بین‎‌المللی«آکتور» در دومین حضور جهانی این سریال محسوب می‌شود.

«آکتور» برنده جایزه بین المللی دیگری شد!

در خبر رسمی که توسط وب‌سایت این جشنواره منتشر شده، آمده است: «نیما جاویدی، خالق آکتور سریالی جذاب و خیره‌کننده درباره دو بازیگر بیکار و آس و پاس ساخته که دنیا را تبدیل به صحنه ی نمایش خود می کنند».

در بخش مسابقه اصلی این جشنواره با محصولات کمپانی های بزرگی چون وارنر برادرز دیسکاوری و آمازون استودیوز و… به رقابت پرداخت که جایزه اصلی بخش مسابقه را سریال «I’m A Virgo» از پلتفرم Prime آمریکا کسب کرد.

کسب جایزه بزرگ جشنواره سریزمانیای فرانسه هم از دیگر افتخاراتی است که «آکتور» پیش از این به دست آورده بود. علاوه بر اینها این اثر در بخش سریال جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا که از معتبرترین جشنواره‌های اروپایی و منطقه اروپای شرقی است به نمایش درمی آید.

«آکتور» برنده جایزه بین المللی دیگری شد!

گفتنی است که نهمین دوره جشنواره بین المللی سرین کمپ (Seriencamp) که بزرگترین جشنواره سریال در غرب اروپا است از ۱۳ تا ۱۷ ژوئن در شهر کلن برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml