آیا ایلان ماسک تاج و تخت خود را به دست یک میلیاردر بیت کوین از دست خواهد داد؟

اکوایران: این گزارش به سناریویی اشاره می کند که در آن یکی از صاحبان بیت کوین می تواند با پشت سر گذاشتن ایلان ماسک به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود.

به گزارش اخبار تایمز، ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، مشکوک به داشتن حدود ۱.۱ میلیون بیت کوین است.

به گزارش کوین تلگراف، این بدان معناست که اگر قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به شش رقم برسد، اولین میلیاردر جهان ایلان ماسک نیست، بلکه یکی از دارندگان بیت کوین خواهد بود که این عنوان را به خود اختصاص خواهد داد.

این در حالی است که دیگر صاحبان معروف بیت کوین نیز با رشد چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال در ۱۵ سال گذشته توانسته اند میلیاردها دلار به جیب بزنند. یکی از این افراد، مایکل سیلر، مدیر شرکت Microstrategy است که با سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال ۶.۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

در حال حاضر، ارزش کل بیت کوین های مایکل سیلور ۹ میلیارد دلار و دارایی خالص ایلان ماسک ۲۱۹ میلیارد دلار برآورد شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، نقره تنها در صورتی می تواند از ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان پیشی بگیرد که قیمت بیت کوین به حدود ۱.۵۴ میلیون دلار برسد که ۲۴ برابر بیشتر از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۱۶ ژانویه) از ۴۳۴۲۴ دلار تا ۴۴۲۰۳ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران حدود ۴۴۱۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳.۱۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۱۷ دلار به ۲۲۶۹ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران در حدود ۲۲۵۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷.۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۲ درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml