آیا با آی پی ثابت امنیت حساب ما در صرافی تامین می شود؟

تمام کسب و کارهای دلاری نیاز به یک آی پی ثابت معتبر دارند که در این مقاله به اهمیت و بهترین نوع آی پی ثابت پرداخته ایم

در دنیای بازارهای مالی تریدرها برای حساب خود تلاش می کنند با شیوه های مختلفی امنیت حسابشان را حفظ کنند تا بتوانند بدون نگرانی از ایجاد مشکل امنیتی ومسدود نشدن حسابشان از قسمت نشتی امنیتی به ترید خود بپردازند. یکی از مهمترین ابزارهایی که برای استفاده در صرافی های خارجی باید با دقت انتخاب کنید آی پی ثابت می باشد که یا سرویس یا سرور مجازی مناسبی را انتخاب کنید. شما با انتخاب یک ارائه دهنده مناسب می توانید با تهیه و خرید یک آی پی ثابت یا سرور مجازی ترید به فعالیت در صرافی هایی که می خواهید بپردازید. اما بهتر است دلایل استفاده از آی پی ثابت را بدانید تا قبل از فعالیت امنیت خود را برای ترید تامین کنید و در مرحله بعدی فعالیت خود در صرافی های خارجی را پیش برده و نگران امنیت حسابتان نباشید.

آی پی ثابت چیست؟

آی پی ثابت یک آدرس اینترنتی می باشد که مانند آدرس منزل شما ثابت بوده و با هر اتصال تغییر نمی کند و برای کسب و کارهای زیادی کاربرد دارد و بخصوص از نظر امنیت بهترین گزینه کاربردی است. حتی آدرس آی پی ثابت مانند شناسه ای منحصر به فرد است که شما با آن از طریق اینترنت شناخته می شوید و برای تائید اصالت سلامت آدرس دستگاه شما محسوب می شود. Ip ثابت در بیشتر کسب و کارهای اینترنتی بخصوص فعالیت در صرافی ها و بروکرها کاربرد حیاتی دارد، حتی در وب سایت های مالی و کاری نیز این موضوع جزء موارد مهمی شده است که کاربران باید داشته باشند. صرافی ها یا سایت ها زمانی که احساس کنند آدرس آی پی کاربرشان مدام درحال تغییر است به آنها مشکوک شده و حساب کاربری آنها را مسدود کرده و درخواست ارائه مدارکی معتبر را خواهند داشت تا حساب آن کاربر را از حالت تعلیق یا مسدودی خارج کنند. بهمین دلیل است که هر روزه اهمیت استفاده از آی پی ثابت بیشتر می شود و شما باید برای امنیت حساب خود در هر صرافی، بروکر و وب سایتی از این ابزار کاربردی استفاده کنید.

آی پی ثابت چیست و چه کاربردی دارد

کاربرد آی پی ثابت برای ترید

تمام فعالین بازارهای مالی، فریلنسرها و اشخصای که در وب سایت های تخصصی فعالیت دارند نیاز به ابزاری دارند که از طرف صرافی ها، بروکرها یا وب سایت های خارجی بعنوان یک کلاهبرداری که هر لحظه درحال تغییر آدرس خود هستند شناخته نشوند. بهمین دلیل این مورد بسیار برای فعالین کسب و کارهای دلاری یا حتی برای فعالین در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مهم شده که از یک آدرس آی پی ثابت استفاده کنند. شما می توانید از یک ازائه دهنده معتبری مانند آذرفا اقدام به تهیه و خرید ای پی ثابت یا سرور مجازی با ای پی ثابت کنید تا بدون دغدغه در صرافی، بروکر یا وب سایت مد نظر خود فعالیتی امن را داشته باشید. به مثال شما در صرافی های خارجی می خواهید به ترید بپردازید و اگر اقدام به خرید آی پی ثابت نکرده باشید و از ابزارهای نا امن و رایگان استفاده کنید احتمال مسدود شدن یا تعلیق حساب شما در آن صرافی یا بروکر ۱۰۰درصد است. پس این گزینه حیاتی را باید جدی بگیرید که بدون داشتن ای پی ثابت اقدام به فعالیت در بازارهای مالی را از سر خود خارج کرده و با تهیه این ابزار مهم نگرانی در ذهن برای سرمایه خود ایجاد نکنید.

برخی از مواردی که با نام آی پی ثابت نیز شناخته می شوند :

  1. میزبانی وب سایت: اگر می خواهید یک وب سایت را میزبانی کنید، به یک آدرس IP ثابت نیاز دارید تا کاربران همیشه بتوانند سایت شما را در همان آدرس پیدا کنند.
  2. دسترسی از راه دور: اگر نیاز به دسترسی از راه دور به رایانه یا شبکه خود دارید، یک آدرس IP ثابت پیدا کردن و اتصال به دستگاه شما را آسان تر می کند.
  3. ۳بازی: اگر شما یک گیمر هستید، یک آدرس IP ثابت می تواند تجربه بازی شما را با کاهش تاخیر و بهبود اتصال ( پینگ بازی ) بهبود بخشد، اما باید یک سرویس تخصصی تهیه کنید که محدودیتی نداشته باشد و سرور مستقیم باشد.
  4. دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی: اگر دوربین مدار بسته یا سیستم امنیتی دارید، برای دسترسی از راه دور به سیستم، آدرس IP ثابت لازم است.
  5. خدمات VoIP: اگر از خدمات Voice over Internet Protocol (VoIP) مانند Skype یا Zoom استفاده می کنید، یک آدرس IP ثابت می تواند کیفیت و پایداری تماس را بهبود بخشد.
  6. اشتراک گذاری فایل: اگر نیاز به اشتراک گذاری فایل ها با دیگران دارید، یک آدرس IP ثابت می تواند پیدا کردن دستگاه شما و دسترسی به فایل های به اشتراک گذاشته شده را برای دیگران آسان تر کند که این مورد در شبکه های کامپیوتری یک شرکت بیشتر کاربرد دارد.
  7. سرویس یا سرور آی پی ثابت : در این مورد تریدرها و فعالیت بازارهای مالی بخصوص فریلنسرها نیاز به این مورد دارند تا درآمدی با امنیت بالا را داشته باشند.

با کاربردهای آی پی ثابت بیشتر آشنا شویدنتیجه

در هر نوع کسب و کار دلاری که می خواهیم داشته باشیم نیاز به داشتن یک سرویس آی پی ثابت مناسب است که بتوانید بدون ایجاد مشکل در حساب کاربری و سرمایه ما در صرافی، بروکر، سایت های فریلنسری و دیگر مواردی که نیاز به آی پی ثابت دارد به فعالیت خود بپردازیم. بهمین دلیل الویت هر شخصی که در بازارهای مالی فعالیت دارد بر بستر حساب یا سرمایه خود می باشد که باید انتخاب درست یک سرویس مناسب با آی پی ثابت را جدی بگیرید و یکی از بهترین پیشنهاد هایی که در انجمن های مختلفی پیشنهاد می گردد وب گروه آذرفا می باشد که اگر نام این وب سایت آذرفا را جستجو کنید می توانید سریعا به سایت مدنظر برسید و با ارتباط با بخش پشتیبانی راهنمایی خوبی دریافت کنید که چه نوع سرویسی برای که فعالیت خود نیاز دارید برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml