آیا قطر برنامه بزرگی برای بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

اکوایران: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تصمیم قطر برای سرمایه گذاری کلان برای خرید بیت کوین به گوش می رسد. یک کارشناس در مورد این موضوع با کوین تلگراف مصاحبه کرده است.

به گزارش اخبار تایمز، یک مدیر مالی محلی به کوین تلگراف گفت که شایعات در مورد خرید بزرگ بیت کوین توسط سازمان سرمایه گذاری قطر بعید است به واقعیت تبدیل شود.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، پیام های رد و بدل شده در شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر نشان می دهد که صندوق سرمایه گذاری مستقل قطر به زودی ۵۰۰ میلیارد دلار در قالب بیت کوین به مجموعه خود اضافه خواهد کرد.

با این حال، مدیر مالی اظهار داشت که احتمال ورود چنین سرمایه ای به بیت کوین کم است زیرا دارایی های دیجیتال بخشی از استراتژی سازمان سرمایه گذاری قطر نیست. وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم به این زودی اتفاق بیفتد زیرا صندوق سرمایه‌گذاری قطر دارای استراتژی سرمایه‌گذاری متنوعی است و تسریع در سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و دارایی‌های مختلف برای کاهش ریسک و جذب فرصت‌ها در بازارها و صنایع مختلف، راهبرد اصلی این صندوق است. “

اگرچه قطر کشوری ثروتمند است، اما رویکرد آن نسبت به ارزهای دیجیتال محدود است. شرایط در قطر برای دارایی های دیجیتال همچنان با احتیاط رصد می شود، زیرا تجارت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ در این کشور ممنوع شد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۲۶ مارس) از ۶۶۷۰۴ دلار تا ۷۰.۳۷ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمت بیش از ۶۷۴۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از هزار دلار کاهش یافته است. ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳.۴۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً ۲ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۶۴۰ دلار به ۳۷۷۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران تقریباً ۳۷۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲۵ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۰۵ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

سولانا نیز تا ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران بیش از ۱۹۰ دلار معامله شد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml