آیا قیمت تتر از نزول جلوگیری می کند؟ / دلار در زندان

اکو ایران: به گفته تحلیلگران فنی، حمایت مهم قیمت تتر ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان است و در صورت تثبیت نرخ زیر آن، می توان گفت که کف روند صعودی آغاز شده از ابتدای آذرماه است. .

به گزارش اخبار تایمز، قیمت درهم از روز دوشنبه شروع به کاهش کرد، اما روند صعودی خود را ادامه داد و بالاتر از قیمت روز یکشنبه بسته شد. قیمت درهم امارات از ۱۳۹۶۰ تومان آغاز شد و در ابتدا با ۲۰ تومان کاهش به ۱۳۹۴۰ تومان رسید. قیمت حواله با افزایش ۱۳ هزار و ۹۶۰ تومانی ادامه یافت. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۲۳۰ تومان برآورد می شود.

قیمت تتر از ۲۱ دی ماه به بالای ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است و این هفته نتوانسته روزانه بالای ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود. اما قیمت تتر در مدت مذکور به ۵۲ هزار تومان افزایش یافت. روز دوشنبه قیمت بین ۵۱۰۰۰ تا ۴۰۰ تومان و ۵۱۰۰۰ تا ۸۰۰ تومان بود. به گفته تحلیلگران فنی، حمایت مهم قیمت تتر ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان است و در صورت تثبیت قیمت در زیر آن، می توان گفت که کف روند صعودی آغاز شده از اوایل آذرماه شکسته شده است.

روز دوشنبه اختلاف قیمت دلار هرات با تتر همچنان از ۱۰۰۰ تومان گذشت. قیمت بیت کوین روز دوشنبه با انتشار خبر تایید صندوق ETF بیت کوین افزایش یافت و تا مرز کانال ۴۷۰۰۰ دلاری صعود کرد. برخی فکر می کردند که افزایش بیت کوین می تواند قیمت تتر را کاهش دهد و شکاف بین قیمت تتر و دلار هرات را کاهش دهد.

قیمت دلار هرات روز دوشنبه از ۵۰ هزار و ۴۸۰ تومان آغاز شد و بین ۵۰ هزار و ۳۵۰ تا ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان در نوسان بود و نتوانست از محدوده خود خارج شود. روز دوشنبه پشت خط قیمت دلار هرات روی ۵۰ هزار و ۴۹۰ تومان بسته شد. البته قیمت دلار تهران نیز مانند درهم با اندکی افزایش ۵۱ هزار تومانی وارد کانال شد.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار در محدوده خاصی گیر کرده است. اگر قیمت دلار خط مقاومت ۵۰ هزار و ۶۰۰ توکن را از بالا بشکند، خط مقاومت بعدی ۵۰ هزار و ۷۵۰ توکن خواهد بود. همچنین سقف حمایتی دلار هرات ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان است. اگر از دست برود، قیمت دلار به سطح قبل از افزایش باز می گردد. البته گروهی از معامله گران بر این باورند که اگر ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان از دست برود، ممکن است قیمت دلار هرات حتی تا کانال ۴۹ هزار تومان نیز با اشتیاق بالا برود. موضوع در بازار این است که دلالان مدعی شدند دلار سلیمانیه روز چهارشنبه ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری شده است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml