آیا نمک دریا برای موهای شما مفید است؟

نمک دریا نه تنها با بستنی خوشمزه است، بلکه برای موهای شما نیز مفید است. نمک دریا سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سدیم است، نمک دریا با ترکیب طبیعی غنی از مواد معدنی بدن ما مطابقت دارد و آن را به شریکی آشکار در سالم‌تر کردن موهایمان تبدیل می‌کند. با خرید نمک دریایی به موهای خود کمک کنید.

این نوع نمک از آنجایی که از آب دریای تبخیر شده به دست می آید و کمتر فرآوری شده است، مواد مغذی را از منبع خود حفظ می کند. می توانید از نمک دریا به همان شکلی که هست استفاده کنید و انواع درشت آن را مستقیماً روی موها و پوست سر خود بمالید یا محصولات حاوی نمک دریایی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. در اینجا برخی از فواید فوق العاده استفاده از نمک دریا برای موهای شما آورده شده است.

پوست سر را لایه برداری می کند

دانه های طبیعی نمک دریا لایه بردار عالی پوست سر را ایجاد می کند. چرا پوست سر نیاز به لایه برداری دارد؟ خوب، پوست سر نیز پوست است و پوست برای خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست، باکتری ها و تجمع محصولات، نیاز به لایه برداری منظم دارد. این فرآیند جریان خون را تشویق می کند و رشد موی سالم را تشویق می کند. نمک دریا همچنین دارای خواص ضد قارچی است که می تواند کمک کننده باشد تا از شر شوره سر خلاص شوید در حالی که دانه ها پوسته پوسته می شوند. لایه برداری پوست سر کلید سلامت و براق شدن موهای سر از ریشه تا نوک است. این فرآیند برای پوست سر خشک و چرب مفید خواهد بود.

موها را حجم می دهد

نمک دریا همچنین می تواند با جذب چربی اضافی موها را سالم تر کند.

آیا تا به حال نام اسپری نمک دریایی را شنیده اید؟ این محصولی است که با ترکیبی از آب، نمک دریا و روغن‌های ضروری مغذی، حجم موها را افزایش می‌دهد و بافت مو را تقویت می‌کند. عنصر اصلی، نمک دریا، با جذب سبوم اضافی روی پوست سر و باز کردن کوتیکول مو برای حجیم شدن، بدن و بافتی ژولیده به مو می‌افزاید. در موهای نازک، حجم می دهد و چسبندگی سبکی ایجاد می کند.

باعث رشد مو می شود

دریا با بهبود وضعیت پوست سر باعث رشد موهای سالم می شود.

ترکیب مواد معدنی و مواد مغذی موجود در نمک دریا به تعادل مو و پوست سر کمک می کند. به طور خاص، نمک دریا حاوی گوگرد است که دارای خواص ضد میکروبی است که به حل کردن روغن ها و باز کردن منافذ کمک می کند. نمک دریا همچنین سرشار از روی است که به بازسازی بافت و سلول در پوست سر کمک می کند. این مواد معدنی با هم باعث رشد موهای سالم می شوند. علاوه بر این، از آنجایی که باعث بهبود وضعیت پوست سر می شود، خارش را نیز کاهش می دهدتحریکی که می تواند منجر به ریزش مو شود.

استفاده از نمک دریا روی مو

نمک دریا فواید زیادی دارد. با این حال، استفاده از آن به شکل خالص همیشه توصیه نمی شود زیرا باعث خشکی مو می شود. اگر موهای شما آسیب دیده، بیش از حد فرآوری شده یا تحت درمان شیمیایی قرار گرفته اند، استفاده بیش از حد از نمک دریا می تواند آن را خشک کند. برای مراقبت روزانه از مو، به جای آن از یک محصول حاوی نمک دریایی استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسپری نمک دریایی

یک فنجان آب گرم و ۱ قاشق غذاخوری نمک را مخلوط کنید. همچنین می توانید چند قطره روغن مو به عنوان مرطوب کننده اضافه کنید. آن را در یک بطری اسپری قرار دهید.

می توانید آن را روی موهای مرطوب، موهای خشک و یا حتی موهای شسته نشده استفاده کنید.

موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و در اطراف ریشه یا ناحیه میانی اسپری کنید، بسته به اینکه کدام نیاز به لیفت بیشتری دارد.

موهای خود را به دلخواه خود حالت دهید.

همچنین می‌توانید نمک دریا را با شامپو مخلوط کنید. این شامپو عمیقا مغذی و بدون سولفات به موهای شما فواید نمک دریایی و نمک صورتی را بدون خشک کردن موها می دهد. این شامپوی ملایم پوست سر و موهای شما را سم زدایی و متعادل می کند و در عین حال با دانه های نمک دریا لایه برداری طبیعی به آن می بخشد.

فواید نمک دریا برای مو

اسپری نمک دریایی چیست؟

اسپری نمک دریایی یک فرمول اسپری نمک است که به موهای شما یک روز در ساحل جلوه می دهد. درست حدس زدید، اسپری نمک دریا می تواند روغن های طبیعی موهای شما را جذب کند و موهای شما را خشک کند و ظاهر و حالتی موج دار و حجیم به شما بدهد که انگار تازه از ساحل آمده اید.

این کار را با باز کردن کوتیکول‌های مو انجام می‌دهد و به موهای شما فضای بیشتری می‌دهد. بهتر است این اسپری را روی موهای مرطوب یا فقط مرطوب استفاده کنید.

فواید اسپری نمک دریا

فواید برای موهای نازک

اگر از موهای نازک رنج می‌برید، اسپری نمک دریایی می‌تواند به افزایش حجم موهای شما کمک کند تا ظاهری پرپشت‌ترداشته باشید. اگر موهای شما به طور معمول صاف یا بی‌جان می‌شوند، نمک دریا می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا فضای بیشتری برای ماندگاری بیشتر داشته باشند و بافت بیشتری را ایجاد کنند.

فواید برای موهای چرب

موهای چرب می توانند ظاهری داشته باشند که موهای شما را چرب و کم رنگ می کند.

اسپری نمک دریایی می‌تواند با جذب روغن‌های طبیعی و اضافی مو و پوست سر، کمی لبه بیشتری به موهای شما بدهد و در عین حال ظاهری شیک‌تر به موهایتان بدهد. مزیت اضافی این است که شما نیازی به شستن هر روز ندارید که در صورت استفاده از شامپوهای سنگین بر پایه شیمیایی مضر است.

خلاصه

اسپری نمک دریایی برای موهای شما مضر نیست، اگر در مصرف آن زیاده روی نکنید یا آن را مستقیماً به پوست سر خود اسپری نکنید.

اگر موهای شما فاقد حجم است و نیاز به تقویت دارند، نمک دریایی و نمک صورتی می تواند یک درمان سریع و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی باشد.

اما زیاد اضافه نکنید، یا زیاده روی نکنید، به خصوص اگر از خشکی مو رنج می برید. با مراجعه به سایت ام سی ۲ میتوانید بهترین نمک دریایی و نمک صورتی را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml