آیا کاهش قیمت دلار متوقف شده است؟

اکوایران: روز دوشنبه جمعی از تجار گفتند که قیمت دلار در هرات به مرز این حمایت رسیده و قیمت برمی گردد. به گفته این گروه، حداقل قیمت در آبان ماه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. می گویند با فرا رسیدن ماه جدید قیمت دلار افزایش می یابد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار که روز یکشنبه حمایت مهم ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را از دست داد، روز دوشنبه دومین حمایت را از دست داد. بازار ارز هرات از روز دوشنبه در انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی آغاز شد و از ابتدا نزولی بود و این کانال را از دست داد. قیمت دلار در هرات در نیمه اول معاملات تا مهمترین پشتوانه خود یا طبقه سوم ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان سقوط کرد و از این نقطه حفظ شد. اما در نیمه دوم با افزایش قیمت دلار به کانال قبلی بازگشت. قیمت دلار هرات روز دوشنبه ۵۰ هزار و ۱۷۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات دیروز با قیمت ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان آغاز شد و با همین قیمت بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۵۷۰ تومان برآورد می شود. قیمت تتر نیز بین ۵۰ هزار و ۴۰۰ تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافت. قیمت تتر امروز سعی خواهد کرد مقاومت ۵۱ هزار تومانی را بشکند و حمایت کمتر آن ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان است.

معامله گران فنی معتقدند حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی نتیجه نهایی روند صعودی است که نقشی حیاتی برای بازار دارد. روز دوشنبه، جمعی از تجار درباره قیمت درهم گفتند که قیمت دالر در هرات به مرز این حمایت رسیده و قیمت برمی گردد. به گفته این گروه، حداقل قیمت در آبان ماه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومبان است که با بندبازی به این رقم رسید.

همچنین این دسته مقاومت قیمت دلار در روز دوشنبه را ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان می دانند که بالاتر از این رقم در انتهای خط تثبیت شد. این دسته می گوید که مقاومت اول قیمت دلار امروز ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان و مقاومت بعدی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. اگر قیمت دلار در چند روز آینده از مرز ۵۱ هزار تومان عبور کند، قیمت دلار از افت خود متوقف شده است. گروهی از معامله گران نیز بر این باورند که قیمت دلار در محدوده جدید ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان است تا از یک سو شکسته شود و روند جدیدی شکل بگیرد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml