ابراهیم اعتمادی موسیقی دان جنوبی

ابراهیم اعتمادی موسیقی دان اهل جنوب ایران را در این مقاله برای شما به صورت کامل در قالب یک بیوگرافی از ابراهیم اعتمادی را برای شما آماده ساختیم. هم چنین موزیک های ساخته شده وی را مورد بررسی کامل قرار می دهیم تا با او و آهنگ هایش بیشتر آشنا شویم.

زندگی شخصی ابراهیم اعتمادی

نام او ابراهیم و نام خانوادگی اش اعتمادی می باشد و متولد پانزدهمین روز از اسفند ماه ۱۳۶۶ هجری شمسی است. دیپلم علوم انسانی می باشد و در موسیقی نیز در زمینه آهنگسازی و تنظیم موسیقی جنوبی بستکی فعالیت دارد. از سال ۱۳۸۳ به صورت حرفه ای موسیقی را آغاز و خیلی زود توانست استعداد خودش را در این زمینه شکوفا کند. پنجه طلای خودمونی ها لقبی است که به وی داده اند، چرا که ساز تخصصی اش کیبورد می باشد و در نواختن این ساز مهارت بسیاری دارد. هم چنین وی اصالتا اهل روستای خلوص واقع شده در توابع شهرستان بستک در استان هرمزگان می باشد.

ابراهیم اعتمادی

کار ساختن برای بقیه هنرمندان

ابراهیم اعتمادی تاکنون برای هنرمندان بسیاری کار ساخته است که من جمله آن ها می توان به افرادی همچون امید جهان ، ایمان سیاهپوشان ، اروین بستکی، رشید بستکی ، مهرزاد نوازنده ، اسلام نظری ، مجید تکیه گاه ، و .. نام برد. خودش نیز تاکنون علاوه بر تنظیم، دستی در خوانندگی نیز داشته است و برخی آهنگ های وکال دار با لهجه موسیقی بستکی و جنوبی نیز دارد. بدون شک یکی از بهترین تنظیم کننده های حال حاضر کشور در زمینه موسیقی بستکی اوست که توانسته است با آهنگ هایش برای مردم خاطره سازی کند.

ابراهیم اعتمادی

نویسندگی کتاب آموزش موسیقی

یکی دیگر از هدف های درست ابراهیم اعتمادی نوشتن کتاب موسیقی آموزش موسیقی بستکی می باشد که هم اکنون تکمیل شده و در صدد انتشار می باشد. این کتاب بسیار برای دوستداران فراگیری موسیقی مناسب می باشد تا بیشتر با موزیک های بستکی آشنا شوند.

ابراهیم اعتمادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml