ابزارهای هوش مصنوعی مولد Adobe FireFly در دسترس عموم قرار گرفته است

با پایان دوره بتا، اکنون همه کاربران می توانند از این قابلیت های هوش مصنوعی استفاده کنند.

به گزارش اخبار تایمز؛ پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه بتای ابزارهای هوش مصنوعی Firefly در نرم افزار Adobe، این شرکت اکنون عرضه عمومی این ابزارها را برای تمامی کاربران اعلام کرده است.

ادوبی می گوید که ابزارهای هوش مصنوعی فایرفاکس اکنون به صورت تجاری در سرویس های Adobe Creative Cloud، Adobe Express و Adobe Experience Cloud در دسترس هستند. به عبارت دیگر، اکنون کاربران عام فتوشاپ، ایلاستریتور و … می توانند از مدل هوش مصنوعی Adobe بخواهند که با دستورات متنی کارهای مختلفی برای آنها انجام دهد.

این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک برنامه وب مستقل برای فایرفاکس است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به اشتراک در برنامه های Adobe Creative Suite به برخی از ویژگی های بهره وری هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. البته، کاربرانی که برای اشتراک Creative Cloud پرداخت می کنند، از Adobe Express Premium و برنامه وب فایرفاکس نیز بهره مند خواهند شد.

عرضه عمومی نسخه تجاری ابزارهای هوش مصنوعی مولد ادوبی فایرفلای

Adobe Firefly for Enterprise اکنون به صورت عمومی در دسترس است. این می تواند به ویژه برای مشاغلی که می خواهند از یک مدل هوش مصنوعی ایمن استفاده کنند مهم باشد. زیرا ادوبی این مدل را با کتابخانه Adobe Stock و محتوای بدون کپی رایت آموزش داده است و کار با فایرفاکس برای شرکت ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این شرکت همچنین می‌گوید که در حال توسعه روش‌هایی برای شخصی‌سازی مدل‌های فایرفاکس است تا هر کسب‌وکاری بتواند محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را متناسب با برند خود ایجاد کند.

تمام محتوای ایجاد شده با ویژگی های هوش مصنوعی فایرفاکس با اعتبار محتوا برچسب گذاری می شود. این تگ در فراداده فایل ها قرار می گیرد تا نشان دهد محتوا توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است.

این شرکت همچنین از راه اندازی برنامه ای برای پرداخت به کاربران Adobe Stock که محتوای آنها در آموزش مدل های هوش مصنوعی استفاده می شود، خبر داده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این سرویس چه زمانی راه اندازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml