ابزار مخالف دلار هرات در بازار

علاوه بر دلار هرات، سایر نرخ‌های دلار نیز در کانال ۵۳ هزار تومانی، یعنی نرخ‌های درهم، دلار سلیمانیه و قیمت تتر مورد مذاکره قرار گرفت.

قیمت دلار هرات که از سقف تا کانال ۵۱ هزار تومان کاهش یافته بود، پس از خط دوشنبه وارد کانال ۵۲ هزار تومانی شد. قیمت دلار روز سه شنبه به روند صعودی خود ادامه داد و از ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان آغاز شد. در ادامه، قیمت دلار هرات نتوانست از محدوده مقاومتی ۵۲۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان عبور کند و با افت پشت خط روی ۵۲۳۰۰ تومان بسته شد.

درهم امارات با قیمت مثبت ۱۱۰ تومان نسبت به روز دوشنبه در میانه کانال ۱۴ هزار تومان بازگشایی شد و این بازار با افزایشی مانند دلار آغاز شد و تا ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان و سپس به ۱۴ هزار کاهش یافت. ۵۵۰ تومان کارش تمام شد. قیمت برآوردی به دلار درهم ۵۳ هزار و ۳۹۸ تومان است. با این حساب حبابی قیمت دلار هرات در مقایسه با قیمت تخمینی درهم به دلار به بیش از هزار تومان رسید.

دلار سلیمانیه در کانال ۵۳ هزار تومان باز شد و با افزایش پشت خط ۵۳ هزار و ۳۵۰ تومان بسته شد.

تتر که روز دوشنبه به کانال ۵۲ هزار تومان رسیده بود، روز سه شنبه با افزایش دامنه ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۳ هزار و ۵۵۰ تومان در نوسان بود. به گفته معامله گران، تتر به محدوده مقاومت مهم خود رسیده است و در صورت تثبیت در بالای آن، ممکن است به صعود خود ادامه دهد و وارد کانال ۵۴۰۰۰ شود. اما در غیر این صورت در صورت خروج از این محدوده امکان ورود ۵۲ هزار تومان وجود دارد.

در مجموع به جز دلار هرات، سایر نرخ های دلار در کانال ۵۳ هزار تومانی یعنی از درهم، دلار سلیمانیه و قیمت تتر برآورد شد. به گفته تحلیلگران فنی، محدوده حمایتی دلار هرات بین ۵۱۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان در برابر خط مقاومتی مهم ۱۰۰۰ تومانی بالای محدوده حمایتی است. آنها می گویند که قیمت دلار هرات در هر دو صورت شکسته می شود و روند جدیدی در پیش خواهد گرفت.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml