اتریوم برای دومین بار در تاریخ از بیت کوین پیشی گرفت

طبق گزارش ها، اتریوم از نظر دارندگان طولانی مدت از بیت کوین پیشی گرفته است.

به گزارش اخبار تایمز، تعداد سرمایه‌گذارانی که ارز دیجیتال اتریوم را برای مدت طولانی در اختیار دارند، یعنی دارندگان بلندمدت اتریوم، از تعداد سرمایه‌گذاران مشابهی که بیت‌کوین را برای مدت طولانی نگه داشته‌اند، بیشتر شده است. این دومین بار در تاریخ بازار ارزهای دیجیتال است که اتریوم توانسته است از این نظر از ارز دیجیتال اصلی پیشی بگیرد.

بر اساس گزارش U Today، تعداد دارندگان بلندمدت هر ارز دیجیتال نشان می دهد که آنها چقدر به آینده آن ارز دیجیتال اطمینان دارند.

از سوی دیگر، پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین در این زمینه را می توان به عوامل متعددی نسبت داد. توسعه مداوم شبکه اتریوم، از جمله نقشه راه جدید و اکوسیستم رو به رشد در شبکه های لایه ۲، اعتماد سرمایه گذاران را به این ارز دیجیتال افزایش داده است. علاوه بر این، اکثر سرمایه گذاران بر این باورند که اتریوم هنوز پتانسیل واقعی خود را در بازار ارزهای دیجیتال نشان نداده است.

با این حال، افزایش تعداد سرمایه گذارانی که اتریوم را در درازمدت دارند می تواند شمشیر دولبه ای برای عملکرد شبکه باشد. در حالی که این نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران و آینده نگری نسبت به ارز دیجیتال است، همچنین می تواند عملکرد قیمت بیت کوین را در کوتاه مدت مختل کند. اما در مرحله انباشت، این معمولاً مثبت تلقی می شود و نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال انباشت و نگهداری هستند که می تواند به دلیل کاهش عرضه، قیمت ها را در آینده افزایش دهد.

علاوه بر این، شبکه های لایه ۲ اتریوم باعث ایجاد خوش بینی در بین سرمایه گذاران شده است. افزایش فعالیت و راه حل های مقیاس بندی ارائه شده توسط این شبکه ها، قابلیت استفاده از اتریوم را افزایش می دهد و ممکن است کاتالیزوری برای رشد قیمت این ارز دیجیتال باشد. ظهور راه‌حل‌های لایه ۲ کلید توانایی اتریوم برای مدیریت تراکنش بالاتر، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربه کلی کاربر است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۰ ژانویه) از ۴۱۹۷۱ دلار تا ۴۲۸۷۸ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۴۲۶۵۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹.۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۷۷ دلار به ۲۳۲۰ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳:۰۰ شب به وقت ایران در حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۶ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶.۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml