اتریوم تمام سودهایی را که به دست آورده بود بازیابی کرد

اکوایران: اتریوم که با انتشار صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین با افزایش قیمت قابل توجهی همراه بود، اکنون تمام رشد قیمت خود را از دست داده است.

به گزارش اخبار تایمز، اتریوم دستاوردهایی را در زمینه رشد قیمت که در یک دوره مستمر به دست آورده بود، از دست داده است. این ارز دیجیتال که در ۱۱ ژانویه سال جاری (۲۱ ژانویه) به دنبال صدور مجوز برای صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین از سطح قیمت ۲۶۰۰ دلار عبور کرد، اکنون به سطح ۲۳۰۰ دلار سقوط کرده است.

به گزارش Evesting، نمودار قیمت اتریوم روند نگران کننده ای را نشان می دهد زیرا ارز دیجیتال به سرعت از بالاترین قیمت خود سقوط کرده و به سطوحی بازگشته است که توانایی آن را برای حفظ روند رشد قیمت قبلی خود تضعیف می کند.

کاهش قابل توجه قیمت اتریوم نشانه قوی از یک بازار نزولی است. این نشان دهنده بی میلی سرمایه گذاران برای قرار دادن پول خود در بالاترین سطح قبلی است. احتمالاً به این دلیل که اتریوم اخیراً عملکرد خوبی نداشته است. این فقدان شتاب و شکست در بازیابی، حساسیت قیمت اتریوم را در شرایط فعلی بازار برجسته می کند.

از نقطه نظر فنی، اتریوم از سطح پشتیبانی قوی عبور کرده است: حدود ۲۳۵۰ دلار. این قیمت که قبلاً علاقه خرید قابل توجهی را به خود جلب می کرد، اکنون فراتر رفته است و یک واکنش زنجیره ای را به همراه دارد. سطح پشتیبانی اصلی بعدی حدود ۲۱۷۵ دلار است، جایی که خریداران می توانند برای جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت اتریوم مداخله کنند.

از سوی دیگر، هر تلاشی برای بهبود قیمت با مقاومت در حدود ۲۳۳۸ دلار روبرو خواهد شد، سطحی که اکنون به عنوان مرز پایینی محدوده تثبیت قبل از افت عمل می کند. با این حال، چالش واقعی در سطوح مقاومت بالاتر نهفته است که قبلاً در حدود ۲۵۰۰ دلار تعیین شده بود، جایی که اتریوم در تلاش برای حفظ حرکت صعودی خود بود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۵ فوریه) بین ۴۲۵۹۶ تا ۴۳۱۱۳ دلار بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۴۲۷۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۴۰۰ دلار کاهش یافته است. ارزش معاملات بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱.۱۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً ۲ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۷۲ دلار به ۲۳۰۹ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمت ۲۲۷۹ دلار معامله می‌شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶.۴ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته حدود ۱ درصد افزایش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml