اتفاقات بازی سپاهان و اتحاد به مجلس آورده شد/در کنار تیم اصفهانی ایستاده ایم.

یکی از اعضای کمیسیون حقوقی شورای اسلامی گفت: نمایندگان شورای اسلامی برای احقاق حق تیم سپاهان به طور جدی به این موضوع ورود خواهند کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی شورای اسلامی گفت: نمایندگان شورای اسلامی برای احقاق حق تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال آسیا به طور جدی وارد این موضوع خواهند شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: دوشنبه شب با وجود حضور پرشور هواداران سپاهان، تیم اتحادیه عربستان در اقدامی غیرحرفه ای و غیراخلاقی با بهانه های واهی از دیدار مقابل سپاهان انصراف داد اما هواداران سپاهان با خونسردی به این اقدام واکنش نشان دادند.

وی گفت: نمایندگان شورای اسلامی برای احقاق حق تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال آسیا به این موضوع ورود جدی خواهند کرد. در حال حاضر قرار است جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی و حقوقی برای بررسی ابعاد و پیگیری قانونی این موضوع برگزار شود. شورای اسلامی با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار شود.

اتفاقات بازی سپاهان و اتحاد به مجلس آورده شد/در کنار تیم اصفهانی ایستاده ایم.

عضوکمیسیون حقوقی شورای اسلامی تصریح کرد: بر حق تیم سپاهان می ایستیم و اجازه توهین به قهرمان ملی ملت ایران را نخواهیم داد و در این راستا از مسئولان ذیربط تقاضا داریم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml