اتفاق عجیب و غریب در استقلال؛ اختلاف رقم وحشتناک ۱۰۰میلیارد تومانی/ آقای خطیر همه نامه‌ها را همین‌طور امضا می‌زنید؟!

باشگاه استقلال در اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود به سازمان بورس دچار خطای ۱۰۰ میلیارد تومانی شد!

به گزارش اخبار تایمز؛ ساعاتی پیش (سه شنبه ساعت ۲۳:۵۷) جدول قراردادهای بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال در سامانه کدال سازمان بورس بارگذاری و در اختیار عموم قرار گرفت. مبلغ اعلام شده در این جدول برای سال مالی منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ یعنی فصل جاری لیگ برتر، در مجموع برای تمامی بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است.

اطلاعیه اول استقلال روی سایت کدال
اطلاعیه ۱۰۹۰۵۲۱ در سایت کدال سازمان بورس

نکته این است که در سند افشای فوق، مدارک مربوطه (اصل نامه باشگاه) به همراه اطلاعیه بارگذاری نشده است. ساعتی بعد اطلاعیه و اصلاحیه ای در سایت کدال منتشر شد تا فایل پیوست در دسترس قرار گیرد.

اطلاعیه استقلال در سازمان بورس
صفحه اصلی کدال که ساعت بارگذاری اطلاعیه و نبود فایل ضمیمه را نشان می‌دهد
اصلاحیه باشگاه استقلال در سایت کدال
اطلاعیه ۱۰۹۰۶۲۵ در سایت کدال؛ فایل ضمیمه شد

 

فایل ضمیمه که همان نامه باشگاه استقلال با امضای علی خطیر است، کل مبلغ را طبق اعلام و مبلغ ۲۲۳۰۰۰۰ میلیون ریال (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) نشان می دهد. در این نامه مشخص شد که این مبلغ مربوط به قرارداد ۱۴۲ بازیکن و کادر فنی باشگاه استقلال اعم از تیم بزرگسالان و تیم های پایه بوده است.

نامه اول خطیر استقلال به سازمان بورس
اولین فایل باشگاه استقلال- نامه خطیر درباره مبلغ قرارداد

 

اما در کمال تعجب ساعاتی بعد اطلاعیه جدیدی بر روی سایت سازمان بورس قرار گرفت که از اشتباه در اعلام کل مبلغ خبر می داد. بر اساس اصلاحیه جدید درج شده در سایت سازمان بورس و اوراق بهادار، مبلغ صحیح ۳۲۳ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال در نامه اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان خطای مختصر داشته است! اشتباهی که از قبل حدس می زنیم با شباهت عدد ۲ و ۳ و فقط یک دندان کمتر توجیه می شود، اما برای حروف با مضامین مالی و در این سطح، برای روشن شدن مطلب اصلا قابل قبول نیست!

مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال
اطلاعیه ۱۰۹۰۷۲۹- مبلغ صحیح ۳۲۳ میلیارد تومان است!
نامه اصلاحیه استقلال درباره مبلغ قرارداد
دومین فایل باشگاه استقلال؛ اصلاحیه مبلغ قرارداد

 

یکی از نکات حاشیه ای این است که شماره حرف اول ۱۶۸۸ بوده ولی حرف جدید ۱۶۶۶ است. امضای دو حرف دقیقاً مطابقت ندارد، بنابراین نمی توان نتیجه گرفت که از «مهر امضا» استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml