کریستیانو رونالدو متهم شد؛ او برای پول به عربستان رفت نه برای علاقه به فوتبال!

اودیون ایگالو که به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود، معتقد است کریستیانو رونالدو فقط برای پول به عربستان رفته است.
اودیون ایگالو می گوید کریستیانو رونالدو صرفاً به دلایل مالی به عربستان سعودی نقل مکان کرد. ایگالو فصل گذشته با بازی برای الهلال بهترین گلزن لیگ حرفه ای عربستان بود، هرچند در پایان فصل آزاد شد. او اکنون ادعا می کند که صرفاً برای پول به این کشور نقل مکان کرده است و اصرار دارد که رونالدو نیز به همراه کریم بنزما همین کار را انجام داده است.
کریستیانو رونالدو متهم شد؛ او برای پول به عربستان رفت نه برای علاقه به فوتبال!
ایگالو ۳۴ ساله به OmaSportsTV گفت: “وقتی جوان هستید، بله، با اشتیاق بازی می کنید.” در آن زمان شما به پول اهمیت نمی دهید. اما در سنی که دارم، در پایان کارم هستم. نمی دانم چه زمانی بازنشسته شوم، شاید یکی دو سال دیگر. میدونم سه سال بیشتر نمیشه تمام عمرم برای علاقه و عشق فوتبال بازی کردم، اما حالا برای پول. من از آن دسته بازیکنانی نیستم که می گویند: برای تفریح بازی می کنم. داداش واسه پوله در نهایت برای پول است. آیا رونالدو هنوز با اشتیاق بازی می کند؟ رونالدو ۱۰۰ برابر بیشتر از من درآمد داشت و با این حال به عربستان سعودی رفت. آیا او این کار را از روی اشتیاق انجام داد؟ این برای پول است، برادر.”
تعدادی از بازیکنان تابستان امسال به عربستان سعودی نقل مکان کرده اند که آخرین آنها جردن هندرسون است. بازیکنانی مانند کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس و روبرتو فیرمینو نیز در این نقل و انتقالات راهی این کشور شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml