اجاره جرثقیل در شهریار و اندیشه

اجاره جرثقیل یکی از موضوعات مهم است که نیازمند دقت و توجه زیادی است و در صورتی که از مراکز معتبر صورت نگیرد نه تنها در کار شما اختلال ایجاد می کند بلکه ایمنی افراد را نیز به خطر خواهد انداخت.

شرکت شاهین سازه با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل همواره آماده فروش و اجاره انواع جرثقیل در شهریار، اندیشه و حومه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره تخصصی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۷۷۸۸۴۸۷

۰۹۱۲۱۴۳۸۷۴۲

۰۲۱۶۵۹۶۰۰۶۷

آدرس دفتر: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه

جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن ها جرثقیل نیم دروازه ای ابزاری است که برای بالا کشیدن یا پایین آوردن اجسام توسط طناب و قرقره ها به کار می رود. جرثقیل ها برای بارگیری، تخلیه و حرکت اجسام به کار می روند و از این نظر یکی از ابزار بسیار مهم است. برای اجاره جرثقیل در شهریار و اندیشه و استان تهران شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر به شرکت شاهین سازه مراجعه نمایید و به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به اجاره جرثقیل شهریار بکنید. شرکت شاهین سازه با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه ی طراحی و ساخت انوع یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های طراحی و فروش جرثقیل ها بوده و همواره به بهترین کیفیت و با کمترین قیمت به مشتریان عزیز خدمات رسانی کرده است و اگر نیاز به حمل و نقل و یا اجاره جرثقیل در شهریار و حومه، استان تهران و حتی شهرستان های اطراف دارید شاهین سازه آماده اجاره یا انجام خدمات می باشد.

شاهین سازه علاوه بر طراحی و ساخت جرثقیل و لوازم جانبی مورد نیاز شما آماده ی یک مشاوره ی خوب و کارآمد توسط افراد متخصص و مجرب است به شما مشتریان عزیز می باشد. شاهین سازه در نظر دارد با رعایت کامل ایمنی با کیفیت بالا و در زمان مشخص نیاز شمارا برآورده کرده و تمام تلاشش را در جهت حفظ رضایت شما مشتریان عزیز انجام دهد. نصب جرثقیل ‌ها برای جابجایی بارهای سنگین و حجیم در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است و برای نصب انواع جرثقیل، باید از تیمی متشکل از کارشناسان و متخصصین مجرب استفاده شود و به ایمنی، هزینه ‌های نصب و نگهداری، تایید قابلیت تحمل سازه ساختمانی و آزمایش ‌های لازم برای اطمینان از عملکرد صحیح جرثقیل توجه ویژه ‌ای شود .نصب انواع جرثقیل می‌ تواند بهبود کارایی در محل کار، کاهش هزینه ‌های تولید و حمل و نقل بار و ایجاد ایمنی برای کارکنان مرتبط با صنعت مورد نظر را به دنبال داشته باشد. در هر صنعت، جرثقیل‌ ها با طراحی و قابلیت ‌های مختلف، برای انجام کارهای مختلف به کار می ‌روند. بنابراین، برای نصب جرثقیل در هر صنعت، باید با شرکت‌ های مجرب و کارشناسان ماهر در این زمینه مشورت کرده و از آن‌ ها برای نصب و راه ‌اندازی بهینه جرثقیل کمک بگیرید. به همین منظور میتوانید با کارشناسان ما در shahin-sazeh.ir تماس بگیرید.

از دیگر خدمات شاهین سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره و طراحی

  • ساخت انواع جرثقیل (دروازه ای، سالنی، بازویی، نیم دروازه ای، سقفی، کارگاهی، برقی، بکسلی) و لوازم جانبی جرثقیل در ظرفیت های مختلف)

  • نصب و راه اندازی در محل مورد نظر مشتری

  • خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی

  • تهیه و تامین خطوط برق رسانی (شین، کابل ریلی، بکسلی و کابل جمع کن)

  • طراحی و ساخت انواع وینچ های بالابر و کشنده (برقی، دستی، زنجیری و بکسلی)

  • فروش و اجاره انواع جرثقیل در شهریار و حومه

به طور کلی می توانیم بگوییم خرید و اجاره جرثقیل موضوع بسیار مهمی است که هم در کیفیت کار و هم در ایمنی و سلامت افراد تاثیر بسیار زیادی دارد و شما عزیزان می توانید برای خرید جرثقیل و اجاره انواع جرثقیل ۳ تن، ۷ تن، ۲۰ تن، ۳۰ تن، ۵۰ تن و ۱۰۰ تن در شهریار و اندیشه و حومه می توانید به سایت شاهین سازه مراجعه کرده و با شماره های موجود در سایت تماس گیرید تا کارشناسان به بهترین صورت شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml