اطلاعیه مهم به متقاضیان نهضت ملی مسکن

شرکت عمران شهر جدید پرند به متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهر هشدار داد به ویژه در صورت عدم پرداخت دو قسط از درآمد خود از این طرح حذف خواهند شد.

به گزارش اخبار تایمز به نقل از ایسنا، شرکت عمران شهر پرند در اطلاعیه ای خطاب به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران، آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که دارای پرداخت تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده برای واریز مبلغ اخطار پیامکی ارسال می شود و پس از آن انصراف مبنی بر واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده برای متقاضی ارسال می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور تامین منابع مالی برای احداث پروژه های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که حتی پس از ارائه درخواست، اقساط خود را پرداخت نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید از پروژه خارج می شوند. افراد بد را جایگزین کنید.”

بنابراین گزارش، ۷۵ هزار نفر برای دریافت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند ثبت نام کرده اند و بر اساس اعلام شرکت ساختمانی تاکنون ۳۲ هزار واحد پیش بینی شده است. از این تعداد ۲۷ هزار واحد احداثی تعیین و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. واحدهای باقی مانده در مرحله انتخاب سازنده هستند. قرار است تا پایان امسال ۷۰۰۰ واحد مسکونی در پرند افتتاح شود.

اطلاعیه مهم به متقاضیان نهضت ملی مسکن

بر اساس آمار و ارقام ذکر شده هنوز ۴۳ هزار واحد در فرند به مرحله ساخت نرسیده اند که دلیل اصلی آن کمبود زمین است. علیرضا جعفری – مدیرعامل شهرهای جدید قول داده است تا پایان سال به تعداد متقاضیان شهرهای جدید زمین ارائه شود.

جعفری امروز نیز در نشست خبری درباره قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: مبالغ دریافتی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بر اساس سه پارامتر هزینه ساخت، آماده سازی و محوطه سازی است. در حال حاضر هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن بین ۷.۵ تا ۸ میلیون است که هزینه آماده سازی و محوطه سازی نیز به آن اضافه می شود که بر عهده متقاضی می باشد.

از سوی دیگر به نظر می رسد با وجود هشدارهای متعدد، خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن توسط برخی دلالان ادامه دارد. مدیرعامل شهرک های جدید در این زمینه گفت: کسانی که امتیاز خود را می فروشند، فرم «ج» خود را قرمز می کنند و دیگر نمی توانند از ظرفیت های مسکن حمایتی استفاده کنند. همچنین خرید و فروش این واحدها توسط شرکت ها کاملا مخالف است. متقاضیان نباید به افراد و دلالان مختلف اعتماد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml