ارزش ارزهای دیجیتال دزدیده شده توسط کره شمالی بیشتر از ارزش صادرات این کشور است

گزارش ها نشان می دهد که ارزش ارزهای دیجیتالی به سرقت رفته توسط کره شمالی در سال ۲۰۲۲ معادل نیمی از بودجه نظامی این کشور بوده است.

به گزارش اخبار تایمز،

شرکت امنیت سایبری آمریکایی موسوم به «آینده ضبط شده» اعلام کرد که هکرهای کره شمالی از سال ۲۰۱۷ تاکنون حدود ۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال به سرقت برده اند و حدود نیمی از این سرقت معادل ۱.۷ هزار دلار تنها در سال گذشته رخ داده است. ۲۰۲۲.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، میزان ارزهای رمزنگاری شده به سرقت رفته از مجموع درآمد صادرات سالانه کره شمالی در سال ۲۰۲۱ که ۱۸۲ میلیون دلار بود، فراتر رفت.

ارزش رمزارزهای سرقت شده توسط هکرهای کره شمالی در سال گذشته معادل ۴۵ درصد از بودجه نظامی و ۵ درصد کل اقتصاد کشور است.

حمایت دولت کره شمالی از این اقدام منجر به گسترش چشمگیر این عملیات غیرقانونی شده است. گزارش دیگری همچنین نشان می دهد که پیچیدگی روزافزون حملات سایبری در سال ۲۰۲۲، ردیابی وجوه سرقت شده را دشوار می کند و از این نظر، هکرهای مرتبط با کره شمالی پرکارترین هکرها در سال های اخیر در نظر گرفته می شوند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۲ دسامبر) از ۳۹۲۸۰ دلار به ۳۹۸۰۸ دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۳۹۵۴۰ دلار معامله می‌شود. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۱۵۰ دلار به ۲۱۷۶ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۱۵۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۲۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml