ارز دیجیتال کاردانو گوی سبقت را از بیت کوین و اتریوم ربود

ارز دیجیتال کاردانو در روزهای اخیر توانسته است از بیت کوین و اتریوم پیشی بگیرد.

به گزارش اخبار تایمز، کریپتوکارنسی کاردانو اخیراً افزایش قابل توجهی در قیمت و حجم تراکنش داشته است که از ژوئن ۲۰۲۲ مشاهده نشده است.

به گزارش U Today، این ارز دیجیتال به حداکثر قیمت ۰.۶۳۳ دلار رسیده است که قیمتی بی سابقه از سال گذشته است. این افزایش قیمت با رشد قابل توجه حجم تراکنش در بازار کریپتو همزمان شده است.
طی هفته گذشته، ارز دیجیتال کاردانو رشد چشمگیری داشته و ارزش آن ۵۰ درصد افزایش یافته است. این رشد قیمت در مقایسه با عملکرد سایر ارزهای دیجیتال کاملاً قابل توجه است. به عنوان مثال، بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۲.۱۰ درصد و ۳.۸ درصد در مدت مشابه رشد کردند.
کاردانو یکی از ضعیف‌ترین ارزهای دیجیتال به حساب می‌آمد، اما اکنون جایگاه خود را در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۹ دسامبر) از ۴۳۶۱۷ تا ۴۴۱۹ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۴۳۸۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳.۱۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۳۲۴ دلار به ۲۳۵۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حوالی ساعت ۲۲ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۳۵۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۷ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸.۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml