از این بانک دولتی وام ۳۰۰ میلیونی بدون سود دریافت کنید

اقتصاد ۱۰۰- افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه افتتاح کنند و حداقل ۱۰ میلیون تومان در آن واریزی داشته باشند.

از این بانک دولتی وام 300 میلیونی بدون سود دریافت کنید

دریافت این تسهیلات به ایجاد میانگین حساب مناسب نیز احتیاج دارد و برای این طرح مدت زمان خواب حداقل دو ماه و حداکثر ۱۲ ماه در نظر گرفته شده است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی موردنظر بانک را داشته باشند.

همچنین امکان بازپرداخت وام طی ۳۶ ماه فراهم شده است. این تسهیلات قرض الحسنه بوده بنابراین سودی ندارد و فقط کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد.

با توجه مبلغ وام، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت آن، میزان هر قسط ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان بوده و کل سود تسهیلات به ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان تعیین شده است.

درباره آغاز به کار و تعداد شعب کنونی بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های تجاری کشور است که از پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۳۱ در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. اولین شعبه خارجی این بانک نیز سال ۱۳۴۰ در هامبورگ تاسیس شد. هم اکنون بانک صادرات ایران با داشتن بیشتر از ۲ هزار و ۳۰۰ شعبه در داخل کشور و ۲۳ شعبه خارجی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتریان سیستم یکپارچه بانکی به نام سپهر را تاسیس کرده است.

منبع:کاماپرس

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml