از بیت کوین و اتریوم برای پرداخت مالیات در سوئیس استفاده کنید

مقامات شهر لوگانو واقع در جنوب سوئیس اعلام کردند که شهروندان از این پس می توانند پرداخت های خود از جمله جریمه، مالیات و قبوض شهرداری را از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

به گزارش اخبار تایمز، مقامات شهر لوگانو واقع در جنوب سوئیس اعلام کردند که شهروندان از این پس می توانند مالیات، جریمه و هرگونه پرداختی را از طریق ارزهای دیجیتال به شهرداری بپردازند.

به گزارش بلومبرگ، مقامات شهر لوگانو گفته اند که مردم و مشاغل می توانند با اسکن یک کد QR روی صورتحساب های خود، با بیت کوین و اتریوم پرداخت کنند. طبق گزارش ها، بیت کوین سوئیس این سیستم پرداخت جدید را مدیریت می کند.

شهر لوگانو در نزدیکی مرز ایتالیا قرار دارد و اکنون به شهرهایی مانند زوگ و زرمات در سوئیس ملحق شده است که با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت را ارائه می دهند. کشور همسایه سوئیس لیختن اشتاین اعلام کرده است که قصد دارد بیت کوین را برای پرداخت هزینه خدمات دولتی بپذیرد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۱۵ دسامبر) از ۴۳۴۶۶ دلار تا ۴۴۲۸۳ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۴۳۹۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۲۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵.۹۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۳۶ دلار به ۲۳۱۰ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۲۶۰ دلار معامله شده است. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۱۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml