ادامه رکود در بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: بازار خودرو به دلیل انتظار برای واردات همچنان در رکود است.

به گزارش اخبار تایمز؛ سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت بازار خودرو گفت: بازار خودرو همچنان در انتظار واردات است و به همین دلیل این بازار در رکود کامل به سر می برد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه در پی افزایش جزئی قیمت ارز در هفته گذشته، قیمت خودرو افزایش بسیار کمی داشت، گفت: اما در این هفته بازار خودرو دوباره آرام شد و شاهد تغییر قیمتی در این بازار نبودیم. .

موتمنی با اشاره به عوامل موثر بر افزایش جزئی قیمت خودرو در هفته گذشته گفت: خودروسازان طی یک ماه گذشته عرضه خودرو را کاهش دادند و هفته گذشته قیمت دلار وارد کانال ۵۰ هزار تومانی شد و این موضوع باعث شد تا میزان عرضه خودرو کاهش یابد. افزایش قیمت ها

وی بیان کرد: قیمت JACS5 در هفته گذشته حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت و از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسید.

موتمنی بیان کرد: قیمت تیگو ۷ نیز از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان در هفته گذشته به یک میلیون و ۶۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه قیمت محصولات داخلی افزایش نیافته است، گفت: اما برخی خودروها مانند سقف شیشه ای ۲۰۷ اتوماتیک حدود ۱۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک حدود ۳ میلیون و ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تصریح کرد: قیمت های ذکر شده قیمت های اعلام شده از سوی فروشندگان است و با توجه به رکود حاکم بر بازار، خریداران می توانند خودروهای مورد نظر خود را با قیمتی کمتر از قیمت های عرضه شده خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml