استودیوی بتسدا از ساعت بازی استارفیلد در دنیای واقعی رونمایی کرد!

استودیوی بتسدا از ساعت بازی استارفیلد در دنیای واقعی رونمایی کرد!

اقتصاد ۱۰۰ – پس از ماه‌ها انتظار شوکیس ایکس باکس (Xbox Games Showcase) و Starfield Direct شب گذشته برگزار شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری،طی این رویداد نسخه Constellation بازی استارفیلد با یک ساعت کلکسیونی واقعی و کاربردی معرفی شد که دقیقا از همان ساعتی که در بازی دیده می‌شود، الگوبرداری کرده است. به عبارت دیگر، استودیوی بتسدا ساعت بازی استارفیلد را در دنیای واقعی ساخته است. به‌نظر می‌رسد که نسخه Constellation فقط به‌ شکل فیزیکی در دسترس طرفدارها قرار می‌گیرد و خبری از عرضه دیجیتالی محتویات این نسخه نخواهد بود.

استودیوی بتسدا از ساعت بازی استارفیلد در دنیای واقعی رونمایی کرد!

در طول ارائه، استودیوی بازی‌سازی بتسدا اشاره کرد که آنها تلاش می‌کنند که این ساعت استارفیلد با آیتمی که به‌عنوان بخشی از نمایشگر روبرویی (HUD) شما عمل می‌کند سازگاری داشته باشد و اجازه دهد که ساعت به گوشی شما وصل شود. هدف شرکت نیز این است که محصول مذکور تا حد امکان باورپذیر و شبیه به نسخه اصلی آن در بازی باشد. این ساعت در کیس خاصی عرضه می‌شود که بتسدا ادعا می‌کند از قاب‌هایی از دوران آپولو که برای بازگرداندن نمونه‌های قمری استفاده می‌شد، نمونه‌برداری کرده است. مجموعه این ساعت شامل یک قفل مخصوص، یک وصله، یک بند ساعت و خود ساعت می‌شود.

طبق اطلاعات صفحه فروشگاه Gamestop، نسخه Constellation 299.99 دلار قیمت دارد. این نسخه همراه با ۵ روز دسترسی زودهنگام به بازی استارفیلد ارائه می‌شود.

گفتنی است که علاوه بر گیم‌پلی متریک و یک تریلری کاملاً جدید، یک کنترلر و هدست Xbox Series X|S با تم نسخه محدود استارفیلد در کنار ساعت به نمایش گذاشته شد‌. قیمت این کنترلر ۷۹.۹۹ دلار اعلام شده است، در حالی که هدست آن ۱۲۴.۹۹ دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

بازی محبوب استارفیلد، در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

انتهای پیام



منبع :

سخت افزارمگ



وبگردی


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml