اعلام دستاورد جدید دولت توسط رئیس مجلس؛ وام جدید!

سخنگوی دولت در تشریح برخی اقدامات دولت برای حمایت از جوانان گفت: در حوزه تسهیلات بانکی عنوان وام جدیدی را به عنوان تسهیلات فرزندآوری اضافه کرده ایم.

به گزارش اخبار تایمز؛ علی بهادری جهرمی، سخنران و دبیر هیات دولت امروز (جمعه ۱۹ آبان) در نشستی با معاونان امور جوانان سراسر کشور حضور یافت و ضمن سخنرانی به سوالات حاضران پاسخ داد.

سخنگوی دولت در مقدمه سخنان خود گفت: مدیران جوان در استان ها باید رابط ابتکارات و اندیشه های جوانان استان خود با سایر نهادها باشند. به راستی هم نشینی با جوانان برکات زیادی خواهد داشت و به همین دلیل برکات زیادی در کار شما وجود دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد رئیس جمهور و دولت سیزدهم نسبت به جوانگرایی کاملاً مشخص است، گفت: در اداره کشور جوانان زیادی را چه در بین اعضای کابینه و استانداران و چه در مدیریت میانی مانند معاونان وزرا می بینیم. رئیس جمهور در دو سال اخیر شخصاً جلسات زیادی با جوانان از جمله در دانشگاه ها داشته است و در مجموع دغدغه حمایت از جوانان را دارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: جوانان ما حق دارند از مشکلات معیشتی گلایه کنند چرا که دوران جوانی خود را با شرایط تورمی کشور سپری کردند و در سال های گذشته صحبت های مذبوحانه ای با آنها مطرح شد. پیشرفت ها و موفقیت ها همراه با دلایل ناکامی ها باید برای مردم به ویژه جوانان توضیح داده شود.

بهادری جهرمی در تشریح برخی از اقدامات دولت برای حمایت از جوانان اظهار داشت: در حوزه تسهیلات بانکی عنوان وام جدیدی را به عنوان تسهیلات فرزندآوری اضافه کردیم که قبلا وجود نداشت. سایر وام های مربوط به جوانان مانند وام مسکن و ازدواج نیز سعی در افزایش چشمگیر داشته است. همچنین میانگین حقوق سربازان که در سال ۱۳۹۸ حدود ۵۰۰ هزار تومان بود، امروز برای سربازان مجرد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در صورت متاهل بودن ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها نظارت دقیق و جدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml