برای خرید طلا و سکه چه زمانی مناسب است؟

یک کارشناس بازار طلا به تشریح وضعیت بازار در روزهای آینده پرداخت.

به گزارش اخبار تایمز، محمد کشتی آرای رئیس سابق اتحادیه طلا و سکه معتقد است: در بازار داخلی با توجه به اراده بانک مرکزی و توضیحات رئیس این بانک درباره مسائل اقتصادی، پیش بینی می شود نرخ ارز کاهش یابد. و در نتیجه این کاهش نرخ ارز و اونس جهانی دست از افزایش قیمت نخواهیم برد.

پیش از این محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در روزهای پایانی هفته گذشته اعلام کرده بود که به زودی خبرهای خوبی از ارزهای بلوکه شده منتشر می شود.

در این فضا نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که بر اساس توافق صورت گرفته بین ایران و آمریکا، ۵ زندانی آمریکایی در ازای آزادی چند زندانی ایرانی و دسترسی تهران به ۶ میلیارد دلار اجازه خروج از ایران را خواهند داشت. برای اهداف بشردوستانه

این خبر بلافاصله در اطلاعیه ای توسط وزارت امور خارجه تایید شد. در بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص توافق اخیر ایران و آمریکا آمده است: روند آزادسازی میلیاردها دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران که به‌طور غیرقانونی در کره جنوبی توسط آمریکا تصرف شده بود. چندین سال، آغاز شده است. ایران تضمین لازم را برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود در این زمینه دریافت کرده است.

منبع:اعتماد آنلاین


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml