افزایش احتمال سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۴۰۰۰۰ دلار

اکوایران: پس از آغاز فعالیت وجوه قابل معامله برای این ارز دیجیتال، بیت کوین با افت قیمت مواجه شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

به گزارش اخبار تایمز، بیت کوین همچنان با فشار فروش مواجه است و در بحبوحه خروج سرمایه از صندوق قابل معامله گری اسکیل، قیمت آن به پایین ترین سطح خود در شش هفته گذشته رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، در پی تایید نرم افزار Grayscale توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به عنوان صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین با قیمت نقدی، این صندوق در روز دوشنبه (۲ بهمن) با برداشت سرمایه به ارزش ۱۹ هزار و ۲۵۰ بیت کوین انجام شد. ۷۸۵ میلیون دلار جمع آوری شد.

این تعداد برداشت بیت کوین از صندوق مذکور نگرانی هایی را در مورد اینکه آیا سایر ETF های بیت کوین می توانند این بیت کوین ها را جذب کنند یا خیر، ایجاد کرده است.

با وجود برداشت این میزان سرمایه، ETF Grayscale موفق شد بیش از ۲۰ میلیارد دلار از دارایی های خود را حفظ کند.

بیت کوین تاکنون توانسته حمایت خود را در سطح ۴۰۰۰۰ دلار حفظ کند. آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت‌مکس نیز به پیش‌بینی کاهش بیشتر قیمت بیت‌کوین پیوسته است، زیرا احتمال کاهش قیمت به زیر ۴۰۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (۲ فوریه) از ۴۰۱۲۴ دلار تا ۴۱۶۸۴ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۴۰۳۶۰ دلار معامله می‌شود. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۱۳۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴.۰۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۳۵۶ دلار به ۲۴۶۵ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳:۰۰ شب به وقت ایران در حدود ۲۳۶۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰.۱۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml