افزایش تتر و بیت کوین/ شکاف بین هرات و درهم افزایش یافت

با سقوط بیت کوین از خط حمایت ۴۰ هزار دلاری، قیمت تتر به ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. اختلاف قیمت تخمینی دلار درهم و هرات به بیش از ۱۴۰۰ تومان رسید.

روند صعودی درهم روز دوشنبه قیمت دلار هرات را به کانال ۵۳ هزار تومان بازگرداند. قیمت دلار هرات که از ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز شده بود، حوالی ساعت ۱۲ با شروع افزایش قیمت درهم وارد کانال ۵۳ هزار تومان شد. در نهایت قیمت دلار روی ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان بسته شد. پشت خط قیمت دلار هرات افزایش یافت و به ۵۳ هزار و ۳۸۰ تومان خاتمه یافت. از آنجایی که قیمت دلار هرات در معاملات پس زمینه بالای مقاومت ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومانی بسته شد، پیش بینی می شود امروز قیمت دلار به مقاومت ۵۳ هزار و ۵۵۰ تومان نزدیک شود.

درهم امارات با اختلاف منفی ۱۴ هزار و ۷۹۰ تومان افتتاح شد و با ۸۰ تومان افزایش به ۱۴ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. با این حال، قیمت حواله به درهم امارات هم نسبت به روز گذشته و هم نسبت به نرخ افتتاحیه افزایش یافته است. برآورد قیمت دلار درهم ۵۵۰۰۰ تومان بود. اختلاف تخمینی قیمت دلار بین درهم و دلار هرات به بیش از ۱۴۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار سلیمانیه از ۵۳ هزار و ۹۶۰ تومان آغاز شد و در معاملات روز دوشنبه با ۵۴ هزار و ۵۵۰ تومان افزایش بسته شد.

تتر از روز دوشنبه در انتهای کانال ۵۴ هزار تومانی آغاز شد و با افزایش قیمت به میانه های این کانال رسید. با کاهش قیمت بیت کوین از خط حمایت ۴۰ هزار دلاری و رسیدن به ۳۹ هزار دلار، قیمت تتر به ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

به گفته تجار فنی، روز سه شنبه دو مقاومت مهم دلار هرات در سطح قیمتی ۵۳ هزار و ۵۵۰ و ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان قرار می گیرد. اگر قیمت دلار بالاتر از این دو حد تثبیت شود ممکن است با افزایش قیمت و تغییر کانال همراه شود. همچنین اگر امروز قیمت درهم از سقف بسته فراتر رود، می توان از اولین مقاومت دلار هرات عبور کرد. اولین حمایت از دلار هرات ۵۳۲۰۰ توکن است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml