افزایش ۱۰۰ درصدی وام مسکن

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی وام و سپرده مسکن در بافت های فرسوده خبر داد.
به گزارش اخبار تایمز و به نقل از وزرات راه و شهرسازی، امیرحسین ثروت، مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت نوسازی شهری ایران از افزایش وام سپرده مسکن در بافت های فرسوده به ۱۲۰ میلیون تومان در کلان شهرها و ۹۰ میلیون تومان در سایر شهرها خبر داد.

 

مدیرکل دفتر منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه مالکان پلاک های مسکونی در مناطق هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در حین نوسازی و بهسازی منازل خود می توانند تسهیلات ودیعه مسکن موقت دریافت کنند، افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون  تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

افزایش 100 درصدی وام مسکن

به گزارش ثروتجو، متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه موقت مسکن می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازسازی به آدرس facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، تسهیلات مذکور پیش از این در کلان شهرها ۶۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۴۵ میلیون تومان بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری های انجام شده این تسهیلات افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml