افشاگری بزرگ در مورد یک آیفون ارزان قیمت که شبیه آیفون ۱۴ است

یک افشاکننده می گوید که آیفون SE 4 مانند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دارای پورت USB-C و دکمه اکشن خواهد بود.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از زومیت؛ حساب کاربری Unknownz21 در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) می گوید که نسل چهارم آیفون SE اپل به جای اسلایدر Mute به دکمه Action Button مانند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس مجهز خواهد شد. این دکمه فشاری عملکردهای مختلفی را ارائه می دهد.

آیفون SE جدید اپل برای مدت طولانی در شایعات ظاهر شده است. ابتدا گفته می شد که اپل تصمیم دارد تولید آیفون SE جدید را لغو کند، اما اکنون انتظار می رود این گوشی با طراحی مشابه آیفون ۱۴ عرضه شود.

کلیدهای آیفون ۱۳

آیفون SE 4 اپل با پورت USB-C تولید می شود. این تعجب آور نیست، زیرا اپل تحت فشار اتحادیه اروپا برای افزودن پورت USB-C به گوشی های خود است. احتمالا آیفون ۱۵ اولین گوشی اپل با این پورت خواهد بود.

در حالی که برخی شایعات حاکی از آن است که iPhone SE 4 دارای حسگر اثر انگشت است، Unknownz21 می گوید این گوشی دارای Face ID خواهد بود.

مهم ترین تغییر نسل چهارم آیفون SE، جایگزینی اسلایدر Mute با دکمه فشاری است. گفته می شود که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس همچنان دارای اسلایدر بی صدا خواهند بود. همچنین گفته می شود که آیفون SE 4 تنها یک دوربین در پنل پشتی خواهد داشت.

نسل جدید آیفون SE احتمالا در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این گوشی جزو اولین آیفون های اپل با مودم اختصاصی ۵G خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml