افشاگری عادل فردوسی پور از روز تعطیلی برنامه ۹۰

عادل فردوسی پور پس از ۴ سال سکوت خود را شکست و در مصاحبه ای ناگفته های زیادی را با مخاطبانش در میان گذاشت.

به گزارش اخبار تایمز، پس از گذشت سال ها از تعطیلی ناگهانی برنامه ۹۰، مخاطبان پرشمار آن همچنان مشتاق دیدن دوباره آن هستند اما به نظر می رسد حداقل به این زودی این آرزو برآورده نخواهد شد. عادل فردوسی پور نیز در تمام این مدت سکوت را بر مصاحبه های تند ترجیح داده و همین موضوع باعث شد تا ناگفته های بسیاری در خصوص این ماجرا باقی بماند.

حالا فردوسی پور در گفتگو با رسانه ورزشی خود برای اولین بار درباره برخی مسائل و سوالات پیش آمده صحبت کرد. شاید جالب ترین قسمت صحبت های فردوسی پور زمانی بود که گفت روز یکشنبه برای اولین بار مدیران صداوسیما به او اعلام کردند که ۹۰ برای همیشه تعطیل می شود. درست در روزی که عادل خود را برای میزبانی از چهره ای آماده می کرد که کمتر حاضر است مهمان مجری دیگری شود. مهران مدیری!

فردوسی‌پور در این خصوص گفت: شنبه ۲۵ اسفند سال ۹۷ بود که از مدرک دکترای خود دفاع کردم؛ خوشحال از این موضوع و مهمتر از آن خوشحالی او در هفته گذشته، یعنی سه شنبه در جشنواره برنامه سیما، هم مردم «نود» را به عنوان بهترین برنامه انتخاب کردند و هم هیئت داوران یعنی مدیران عالی رتبه سازمان را انتخاب کردند. برنامه ۹۰ از بین همه برنامه ها و غیر برنامه ها و … من را به عنوان بهترین معرفی کردند… اوایل همین هفته بود که با من تماس گرفتند که به شبکه ۳ بیایم. یکشنبه در جلسه ای با حضور مدیران شبکه که بار دیگر از برنامه ۹۰ تعریف کردند، در نهایت تاکید کردند که فردا شب برنامه ای نیست!وی ادامه داد: با اینکه متعجب و بسیار ناراحت بودم، به عنوان برنامه پایانی درخواست حداقل خداحافظی و تشکر از مردم را داشتم که این درخواست هم رد شد. بعد از آن جلسه با مهران مدیری تماس گرفتم و گفتم اینطور شد… در نتیجه گفتگوی زنده ای با مهران مدیری انجام نشد و دیگر برنامه پخش نشد!

۲۵۷ ۲۵۱

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml