فرار النصر از چنگ پرسپولیس/ امید قرمزها به صعود در عربستان

تیم های پرسپولیس و نصر امتیازات دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اخبار تایمز؛ تیم پرسپولیس امشب در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خانگی النصر به مصاف این تیم عربستانی رفت که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

ترکیب النصر: نواف العقیدی، ایمن یحیی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی (۲۱- محمد آل فتیل)، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو (۷۸- محمد ماران).

فرار النصر از چنگ پرسپولیس/ امید قرمزها به صعود در عربستان

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۳+۹۰- سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (۷۱- نبیل باهویی)، سروش رفیعی (۳+۹۰- سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۵- میلاد سورگی) و شهاب زاهدی (۷۲- سعید صادقی).

فرار النصر از چنگ پرسپولیس/ امید قرمزها به صعود در عربستان

داور: ما نینگ از چین.

در نیمه اول بازی در حالی که ۲ دقیقه بیشتر نگذشته بود توپ ارسالی به کریستیانو رونالدو در داخل محوطه جریمه توسط داور چینی به عنوان ضربه پنالتی پرسپولیس اعلام شد اما پس از بررسی فیلم کمک داور پنالتی رد شد در دقیقه ۱۶ روی یک ضد حمله از سمت راست پرسپولیس، دانیال اسماعیلی فر در موقعیت تک به تک با دروازه بان نصر، دیر به توپ رسید تا بهترین فرصت پرسپولیس در نیمه اول از دست برود. در دقیقه ۱۷ علی لجامی به دلیل خطای شدید روی پای میلاد سرلک از زمین مسابقه اخراج شد که البته ابتدا داور آن را ندید اما با اعلام کمک داور ویدیویی این اتفاق تبدیل شد. مشخص است که النصر باید به ۱۰ بازیکن کاهش یابد. حرکت ترکیبی ترابی و زاهدی در دقیقه ۲۷ با چرخش و ضربه مهاجم قرمزها همراه بود که به گل تبدیل نشد تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ توسط شهاب زاهدی به گل رسید اما کمک داور گل پرسپولیس را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۵۳ ضربه خطرناک شهاب زاهدی از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان النصر مهار شد. شوت کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۶ برگشت و ضربه بسیار خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه ۶۱، پرس بازیکنان پرسپولیس روی مدافعان النصر و اشتباهات آنها در خط دفاع، قرمزها را در موقعیت ایده آل گلزنی قرار داد، اما توپ متأسفانه از کنار پای شهاب زاهدی و میلاد سرلک در مقابل دروازه حریف گذشت. دروازه النصر بازی صحنه خطرناکی روی دروازه نداشت تا اینکه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس با این تساوی، امتیازات خود را به عدد هشت رساند و امیدش را برای صعود به‌عنوان صدرنشین گروه E از دست داد تا در هفته پایانی برابر الدحیل، برای قرار گرفتن میان بهترین تیم‌های رده دومی بجنگد. النصر نیز با ۱۳ امتیاز توانست صدرنشینی و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml