الکلاسیکو بی الکلاسیکو

الکلاسیکو بی الکلاسیکو

اداره ثبت اختراع و علائم تجاری اسپانیا درخواست رئال مادرید برای استفاده از این نام را در اسپانیا به دلیل خطر اشتباه گرفتن با برندی با همین اسم که لالیگا از آن استفاده کرده است، رد کرد.

الکلاسیکو بی الکلاسیکو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید و بارسلونا به دلیل پرونده نگریرا از جمله موارد دیگر، رابطه کمتری نسبت به قبل با هم دیگر دارند، اما آنها همچنان در تمام مسائل مدیریت استراتژیک در مقابل موسسات فوتبال موضع مشترک خود را حفظ کرده‌اند.

به جز سوپرلیگ، آنها برای نام رقابت خود با لالیگا درگیر هستند که بار دیگر شکایت ها به نتیجه نرسید و با برنده شدن لالیگا آنها نام الکلاسیکو را در معاملات تجاری خود از دست داده‌ند.

اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری اسپانیا درخواست رئال مادرید و بارسلونا برای حفظ عبارت “ال کلاسیکو” در اسپانیا را رد کرده است.

چابک آنلاین به نقل از مارکا نوشت این درخواست به دلیل خطر سردرگمی بین علائم تجاری ثبت شده و نام این رقابت رد شده است.

همچنین تخمین زده می شود شباهت بین دو علائم، شهرت علامت قبلی و زمینه های کاربردی آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

حالا درخواست دو باشگاه برای استفاده تجاری از نام الکلاسیکو به طور کلی رد شده است.

این قطعنامه از آن چیزی که به نظر می‌‎رسد بسیار مهم تر است.

هر بار که بازی رئال مادرید – بارسلونا برگزار می‌شود،کمپین‌های تصویری راه‌اندازی می‌شوند و این یک منبع تجاری تعیین‌کننده برای همه باشگاه‌ها برای فروش بهتر حقوق تلویزیون در همه بازارها است.

حالا رئال مادرید و بارسلونا یک ماه فرصت دارند به این تصمیم در SPTO اعتراض کنند و به دعوای خود ادامه دهند تا شاید بتوانند کنترل یکی از قدرتمندترین برندهای کل فوتبال اسپانیا را به دست آورند.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml