املاک دبی مشتری جدیدی پیدا کرده است

تحریم های غرب علیه روسیه باعث شده تا شهروندان روس سرمایه گذاری در کشورهای غربی را متوقف کرده و به خرید ملک در دبی بروند.

به گزارش اخبار تایمز به نقل از بلومبرگ، شهروندان روسیه در حال حاضر در صدر فهرست بزرگترین خریداران خارجی ملک در دبی قرار دارند. شرکت عمار که بزرگترین آژانس املاک در دبی است، اعلام کرده است که روس ها بزرگترین خریداران ملک در دبی هستند.

آمارها نشان می دهد که پس از اعمال تحریم ها علیه روسیه، شهروندان روس سرمایه گذاری در کشورهای غربی را متوقف کرده اند و میزان اموال خریداری شده توسط روس ها در دبی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. همین موضوع باعث شده تا شاهد افزایش قیمت ملک در دبی باشیم.

سارا بوتروس، کارشناس موسسه CI Capital می گوید: در حالی که شهروندان روسیه نهمین خریدار بزرگ ملک در دبی در سال ۲۰۲۰ بودند، امسال با خرید ۱۲ درصد از کل املاک در دبی رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: انتظار داریم همچنان شاهد حضور گسترده شهروندان روسیه در خرید ملک در دبی باشیم. نبود مالیات بر اجاره و اجاره بها بالا از جمله مواردی است که شهروندان روسیه را به سرمایه گذاری در املاک دبی سوق داده است.

آمارها نشان می دهد در حالی که شاهد کاهش بازار مسکن در کشورهای غربی هستیم، قیمت ملک در دبی طی یک سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml