انتخاب تخت خواب مناسب منزل

همانطور که می دانید تخت خواب یک وسیله اصلی و جداناپذیر در هر اتاق خوابی است که بیشتر فضای اتاق خواب با وجود تخت گرفته می شود به همین دلیل بهتر است شما در زمان انتخاب سبک و رنگ تخت خواب حساسیت لازم و کافی را داشته باشید.

تخت خواب ها مثل سرویس خواب ها در انواع گوناگون موجود می باشند که انتخاب هر کدام از این طرح ها به مدل طراحی دکور اتاق خواب شما بستگی دارد. در ادامه مقاله قیمت تخت خواب باکس دار دونفره با مدل های متنوع آن آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان گرامی قرار بگیرند.

طرح های تخت خواب

تخت خواب های برای اتاق خواب ها با دیزاین مدرن و ساده گزینه خوب و ایده آل به شمار می روند و این تخت خواب ها در انواع طرح و رنگ های گوناگون موجود می باشد که همین گوناگونی بالا کار انتخاب تخت خواب با طراحی فوق العاده و پر کابرد را تا حدی سخت کرده است.

پیشنهاد می شود  پیش از انتخاب تخت خواب آن را مورد ارزیابی قرار دهید چراکه رنگ و سبک و راحتی تخت می تواند روی کیفیت خواب و استراحت شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

در زمان انتخاب سبک تخت خواب به جز رنگ و مدل آن بایستی به بافت یا متریالی که تخت از آن تولید شده است دقت داشته باشید. بمنظور تولید تخت خواب ها از متریال های گوناگون مثل چوب و ام دی اف و فلز بهره گرفته می شود که تخت خواب های چوبی و ام دی اف به خاطر تنوع بالا در سبک و رنگ موفق شده اند توجه اکثریت را به سمت خود جلب نمایند.

انتخاب رنگی ایده آل برای تخت خواب بسیار حائز اهمیت است و شما می توانید رنگ تخت ها را با درنظر گرفتن رنگ سایر لوازم موجود در فضای اتاق خواب انتخاب نمایید.

درصورتیکه اتاق خواب شما دارای جای کوچکی است پیشنهاد می‌شود از تخت خواب ها رنگ روشن در محیط اتاق خواب استفاده کنید. برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ در انتخاب رنگ تخت خواب حد و مرزی نیست و شما می توانید از انواع تخت خواب ها با رنگ تیره یا رنگ روشن در محیط این اتاق خواب ها استفاده نمایید.

درنظر گرفتن اندازه تخت خواب هم  بسیار مهم است و توصیه می شود شما با توجه به اندازه اتاق خواب خود تختی با اندازه استاندارد را انتخاب کنید تا از شلوغ شدن محیط اتاق پیشگیری شود.

چیدن تخت خواب در محیطی مناسب از اتاق خواب، بسیار مهم است. شما تخت را در جایی از اتاق خواب قرار دهید تا دیزاین آن گیرا و منظم تر به نظر برسد اگر بخواهید می توانید تخت را در کنار پنجره یا دیوار بگذارید و در کنار تخت خواب پاتختی ها با سبک را قرار دهید و روی پاتختی ها چراغ خواب یا آباژور زیبایی را قرار دهید تا گیرایی ظاهری پاتختی و تخت خواب کامل شود.

سرویس خواب

سرویس خواب مدرن در انواع متنوعی عرضه می شود. بمنظور خرید تخت خواب، باید به خصوصیات کیفی هر یک از انواع سبک های سرویس خواب دقت کنید. سرویس خواب مدرن ، برای هر مدل اتاق خوابی کاربردی است. سرویس خواب از لحاظ کیفیت و استحکام بهتر از مدل های سنتی این لوازم خانگی است.

سرویس خواب مدرن باید مشخصه های خاصی داشته باشد تا کیفیت آن برای خریداران آشکار شود. سرویس خواب مدرن و در تنوع بالایی نیز عرضه می شود. سبک های سرویس خواب جدید طرح دار، مدل های ساده سرویس خواب جدید، مدل های کودکانه سرویس خواب ، مدل های نوجوان سرویس خواب ، سبک های دو نفره سرویس خواب ، مدلهای سرویس خواب جدید بزرگسال تک نفره در این میان جای می گیرند. در کنار سبک های سرویس خواب جدید، انواع قدیمی سرویس ‌خواب هم جای می گیرند و علاقه مندان خاص خود را دارند. سرویس ‌خواب های قدیمی، تنوع بالایی دارند.  سرویس ‌خواب های سلطنتی، سرویس ‌خواب های سنتی کلاسیک، سرویس ‌خواب های مدل کلاسیک، سرویس ‌خواب های فرانسوی، مدل سرویس ‌خواب های ایرانی و سنتی و… هر کدام فروش بالایی دارند.

سرویس ‌خواب استاندارد باید حتما از مواد اولیه مستحکمی ساخته شود. یک سرویس ‌خواب استاندارد، باید سبک و رنگ مناسبی داشته و به عنوان سرویس ‌خواب اتاق میهمان هم مناسب باشد. بعضی از انواع سرویس ‌خواب برای هتل ها تهیه می شوند. سرویس ‌خواب های هتلی در تنوع بالایی در بازارهای فروش پیدا می شوند.

سرویس ‌خواب ها طبق اندازه هم گروه بندی می شوند. سبک های سرویس ‌خواب مینی، سرویس ‌خواب کینگ، سرویس ‌خواب متوسط، سرویس ‌خواب کویین و… در این میان وجود دارند.

تخت خواب های مجموعه ما در میان تمامی تخت خواب های کشور شبیه ندارند. تخت خواب های فانتزی و تخت خواب های جدید و شیک، هر یک زیبایی منحصر به فردی را در اتاق شما به وجود می آورند. تخت خواب میهمان، تخت خواب اتاق های اصلی و… هر کدام خصوصیات ظاهری مخصوصی دارند. تخت خواب ها در انواع گوناگونی نیز گروه بندی می شوند.

سرویس خواب

در حال حاضر دیزاین مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک‌ ها بوده و تخت خواب هم یکی از زیر گروه ‌های این سبک است. علی رقم سبک مدرن حس و حال بسیار زیبایی به اتاق خواب می‌ بخشد.

 

دیزاین اتاق خواب اسپورت، با وجود این که سادگی را درون خود دارد ولی مدلی است که می ‌توان در آن بر أساس سلیقه شخصی تغییرات بسیاری انجام داد. این نوع دکوراسیون به شکل های زیادی قابل انجام است، به این دلیل می شود تغییرات شخصی را به طور دلخواه در کلیه بخش های آن انجام داد .

وقتی که به چیدمان لوازم دکوراسیون مورد استفاده در اتاق توجه شود، تاثیر مثبتی را می‌ شود به وجود اورد. نوع مدرن در حقیقت با طرح ‌هایی به شکل خطوط هماهنگ و ساده است و نباید از وسایل بزرگ، طرح ‌های سخت و لوازم دکوری شلوغ هم استفاده کرد.

انتخاب تخت خواب

انتخاب سرویس خواب امروزه یکی از کارهای جالب اما سخت بوده و این به دلیل گوناگونی بسیار بالا در طرح‌ ها و رنگ‌ های این مدل سرویس خواب است. پیش از انتخاب تخت خواب، تلاش کنید طرح ‌های زیادی را ارزیابی کرده تا بتوانید مدل مد نظر خود را بیابید. در خرید سرویس خواب به جز طرح و رنگ، به بافت ساخته شده آن هم توجه کنید. سرویس خواب‌ های ام‌ دی ‌اف جزو پرطرفدار ترین  نوع جنس تولیدی هستند که تنوع زیادی هم دارند. اگرچه که ام ‌دی ‌اف ‌ها خود دارای کیفیت‌ های مختلفی هستند و در زمان سفارش دقت کنید که از مدل با کیفیت ‌تر آن انتخاب کنید.

یک سرویس خواب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

باید عرض کنم که مهم ترین مسئله درباره انتخاب تخت خواب مقدار وزن آن می‌ باشد که نباید از یک حدی بالاتر باشد .

سرویس خواب ایده آل باید برخوردار از کیفیت و استحکام خوبی باشد تا در استفاده طولانی مدت آسیب نبیند و در زمان استفاده و خوابیدن صدایی تولید نکند که حتما این صدا باعث آزار شما خواهد شد.

ابعاد تخت را نیز باید با توجه زیاد انتخاب کنید تا با اندازه اتاق‌ تان سازگار باشد و از قابلیت اتاق کم نکند. حتی سایز تخت نیز در جابجایی آن موثر است .

وزن سرویس خواب را هم باید در نظر بگیرید تا هنگام جابجایی و تمیز کردن زیر آن به مشکل بر نخورید. اگرچه که وزن تخت‌ خواب‌ های ام ‌دی ‌اف تا مقداری زیاد است ولی کیفیت آن در برابر وزن آن قابل چشم پوشی است و در ضمن امکان جداسازی این نوع تخت هم جابجایی آن را آسان تر کرده است.

ارتفاع تخت هم باید تقریبا ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌ متر باشد تا نشستن و بلند شدن به آسانی صورت گیرد و جریان هوا هم در زیر آن به خوبی صورت گیرد .

در حال حاضر تخت خواب در اغلب رنگ‌ ها و طرح‌ ها موجود است که می‌ تواند کلیه سلیقه ‌ها را در بر گیرد. سادگی سرویس خواب شکوه خاصی در محیط اتاق ایجاد می‌ کند. برای افرادی که تمایل به داشتن اتاقی خاص و دارای آرامش زیاد هستند ، مناسبترین انتخاب سرویس خواب است. رنگ سفید برای این مدل سرویس خواب یکی از بهترین رنگ ‌ها است .

آیا تخت خواب تنها مناسب کودکان است؟

تخت خواب را می شود هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان تهیه کرد. اغلب طرح‌ های کودکانه به شکل کارتونی هستند که با روحیه و سلیقه کودکان همخوانی بیشتری دارند . و در ضمن این سرویس خواب ‌ها به شکل تک نفره و دو نفره هم ساخته می ‌شوند.

اگرچه که دیزاین کلی دکوراسیون هم بایستی با سرویس خواب سازگار بوده و همخوانی کافی را داشته باشند. انتخاب وسایل دکوراسیون مثل شلف‌ ها، پرده، روتختی هم بسیار مهم هستند. نورپردازی از دیگر مسائل مهم در بهترجذاب تر شدن سرویس خواب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml