انتخاب شماره یک من کنعانی‌زادگان است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان منتخب یحیی که هنوز به تیم اضافه نشده اند، کلید قهرمانی این تیم هستند.

ایمان گدرزی; رضا نورمحمدی، مدافع میانی سابق پرسپولیس که با مربیان متعددی از جمله علی دایی و برانکو در پرسپولیس کار کرده است، درباره وضعیت خط دفاعی پرسپولیس در این فصل و احتمال تکرار قهرمانی برای سرخ ها و موفقیت در آسیا اظهار نظر کرد.

*با توجه به عملکرد خوب تیم در فصل گذشته در پست دفاعی اما باشگاه کنعانی ها را به تیم اضافه کرد، حضور او در این پست حاشیه ایجاد نمی کند؟

قطعا حضور چند بازیکن بزرگ در یک پست همیشه برای تیم حاشیه ساز نخواهد بود. در چنین شرایطی سرمربی باید با توجه به آمادگی هر بازیکن تصمیم بگیرد که کدام یک از آنها را فیکس کند و این باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان می شود. بدون شک یحیی بدون فکر این بازیکن را به تیم اضافه نکرد و در فکر سرمربی بود. ترکیب پرسپولیس در فصل آینده هنوز مشخص نیست و شاید یحیی بخواهد با سه مدافع بازی کند. زمانی که در پرسپولیس بودم با بازیکنان بزرگی مثل محمد نصرتی و سیدجلال در انتهای جدول بودم.

* اگر به جای سرمربی پرسپولیس بودی کدام زوج را برای خط دفاع خود انتخاب می کردی؟
هافبک ثابت من قطعا حسین کنعانی زادگان بود چون فکر می کنم گلسیانی و پورعلی گنجی در یک سطح هستند و با توجه به آمادگی آنها در کنار کنعانی زادگان به میدان می رفتم.

انتخاب شماره یک من کنعانی‌زادگان است

 

* ارزیابی شما از مدافعان چپ و راست تیم چیست؟
در دفاع چپ نعمتی و احمدی شرات خیلی خوب هستند ضمن اینکه وحید امیری هم هست که می تواند به این سمت کمک کند. جدا از اینکه در سمت راست با حضور دانیال شرایط خوبی در این منطقه وجود دارد. در این زمینه وظیفه مدافعان کناری در وهله اول دفاع است. یادم هست که آقای برانکو هم در این باره حرف زیبایی زد و تاکید کرد که مدافعان میانی یا کناری در درجه اول دفاع هستند بنابراین باید خوب دفاع کنند و کارآمد این کار را انجام دهند و اگر شرایط پیش آمد در کارهای تهاجمی هم حضور داشته باشند.

شرایط برای دفاع وسط سخت است که در دربی که ۲-۱ پیروز شدیم به وضوح دیدیم. جدا از اینکه در دفاع چپ بازیکنی مثل احمدی مثل محمد انصاری حضور دارد که در سن خیلی کم به پرسپولیس پیوست اما با این وجود توانست بازی های خوبی ارائه دهد. الان هم امیدوارم محمد انصاری بتواند خودش را با شرایط وفق دهد.

نظرت در مورد رفتن عیسی چیست و در غیاب او فکر نمی کنی پرسپولیس حتما باید یک مهاجم دیگر به خدمت بگیرد؟

عیسی باید تمام فراز و نشیب هایی را که تصمیم به جدایی داشت، پشت سر گذاشته باشد. پیشکسوتان و مردم نیز به فکر بازیکن جایگزین عیسی هستند. رفتن هیچ بازیکنی اشکالی ندارد در حالی که در حال حاضر بازیکنانی مثل محمد عمری، خدادادی، شهاب و عبدی هستند که می توانند در خط حمله خوب کار کنند اما به هر حال این موضوع هم وجود دارد که اگر الان بازیکنی مثل علیپور بود می توانست کمک زیادی به پرسپولیس کند.

با این وجود پرسپولیس قطعا به یک بازیکن شسدانگ دیگر مثل شهاب نیاز دارد که باید جذب کند چرا که برای آسیا و جام داخلی باید در پست مهاجم تقویت شویم. شهاب هم مهاجم است و هم شوتزن، پس باید یک بازیکن قد بلند دیگر جذب کنیم تا در صورت مساوی بودن بازی، از طریق یک مهاجم گلزن به خواسته خود برسیم. باور کنید این یکی دو بازیکن و جذب آنها نقش بسیار کلیدی برای قهرمانی و موفقیت در آسیا دارد که باشگاه باید به آن توجه کند.

*با رفتن گهری، پرسپولیس هنوز موفق به خرید دروازه بان نشده است…
دروازه بانی پست حساسی است پس پرسپولیس باید یک دروازه بان خوب حتی اگر خارجی باشد به خدمت بگیرد. بد است تیمی با عظمت پرسپولیس در مسابقات آسیایی و داخلی تنها با یک دروازه بان مطمئن رقابت کند.

۲۵۷ ۲۵۱

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml