انتقاد ایلان ماسک از NFT / بهترین گزینه سرمایه گذاری چیست؟

در پادکست اخیر، ایلان ماسک از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) انتقاد کرد که واقعاً در زنجیره بلوکی ثبت نمی‌شوند، بلکه فقط به‌عنوان URLهای JPEG ثبت می‌شوند و پیشنهاد کرد که پروژه‌های NFT باید تصاویر را روی بلاک چین رمزگذاری کنند تا به آنها دسترسی داشته باشند. از در دسترس بودن بلند مدت آنها اطمینان حاصل کنید.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از رمز ارز نیوز؛ علاقه مندان به بیت کوین (BTC)، در پاسخ به نظرات ماسک، استدلال کردند که پروتکل Ordinals بیت کوین به لطف فورک نرم افزار Taproot، با ذخیره توکن های منحصر به فرد NFT مانند در بلاک چین، این مشکل را برطرف کرده است.

در همین حال، ویل کلمنته، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و روهون «فرانک» وورا، خالق NFT، نظرات ماسک را تحسین کردند و Ordinals را به عنوان راه حلی مناسب برای این انتقادات برجسته کردند.

یکی از توسعه دهندگان Ordinals حتی یک ویدیوی ۱۹ ثانیه ای در بلاک چین بیت کوین ضبط کرد تا این مفهوم را در عمل نشان دهد.

انتقاد ایلان ماسک از NFT / بهترین گزینه سرمایه گذاری چیست؟

البته باید توجه داشت که انتقاد ماسک از پروژه های NFT شامل همه آنها نمی شود. برخی از پروژه های اتریوم NFT دارایی های خود را برای رفع این نگرانی ها به بلاک چین منتقل کرده اند، در حالی که برخی دیگر مانند گروه OnChainMonkeys قصد دارند برای تمرکززدایی و امنیت بهتر به شبکه بیت کوین مهاجرت کنند.

اتریوم با ۸۴ درصد از حجم معاملات همچنان بر بازار NFT تسلط دارد، در حالی که بیت کوین و ImmutableX به ترتیب با ۱۱ درصد و ۲.۵ درصد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml