انتقاد تند رونالدو از جنجال طارمی در پرتغال

کریستیانو رونالدو به جنجال های ناشی از رد خطای پنالتی روی مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ فوتبال پرتغال هفته عجیبی را پشت سر گذاشت. در دقیقه ۹۰ دیدار پورتو و آروکا، میگل نوگوئرا، داور این دیدار برخورد مدافع اوکراینی مهمان با مهدی طارمی را خطای پنالتی تشخیص داد. اما کمک داور ویدیویی از قاضی میدانی خواست تا صحنه را بررسی کند و فاجعه از آنجا شروع شد.

زمانی که میگل نوگیرا برای بررسی لحظه پایین آوردن مهدی طارمی به کنار زمین آمد، متوجه شد که هیچ اثری از مانیتور VAR نیست. متأسفانه وی مشکلات فنی به وجود آمد که باعث شد ارتباط با اتاق VAR قطع شود و در نتیجه داور با کمک داور ویدیویی از طریق تماس تلفنی دقایقی صحبت کرد و در نهایت بدون دیدن صحنه سرنگونی طارمی این پنالتی رد شد.

این اتفاقات عجیب جنجال بزرگی را در فوتبال پرتغال به پا کرد. سرمربی عصبانی پورتو پس از پایان بازی به وسط زمین آمد و به شدت به تصمیم میگل نوگوئرا اعتراض کرد که باعث شد او کارت قرمز بگیرد. علاوه بر این، باشگاه پورتو نیز این اتفاقات را محکوم کرد. باشگاه اسپورتینگ لیسبون دو شب پیش با انتشار بیانیه ای طولانی علیه مهدی طارمی و پورتو از عبارت رفتارهای تکراری بازیگران تکراری با نقش آفرینی تکراری برای آنها استفاده کرد و خواستار معامله جدی با این مهاجم ایرانی شد زیرا به نظر آنها طارمی مدام مشغول شبیه سازی و فریب قضات است.

در بخشی از این دیدار از فوق ستاره النصر درباره اتفاقات و جنجال های چند روز اخیر فوتبال پرتغال سوال پرسیده شد. رونالدو در پاسخ گفت: در مورد جنجال های پرتغال و اینکه چه ذهنیت و تصویری از فوتبال پرتغال در خارج از کشور ایجاد می شود، نگرانی وجود دارد. این مرا شگفت زده نکرد. در تمام مسابقات قهرمانی بحث و جدل وجود دارد. در بعضی جاها شدیدتر از کشورهای دیگر است، اما این بد است و امیدوارم اصلاح شود.

انتقاد تند رونالدو از جنجال طارمی در پرتغال

وی ادامه داد: فکر می کردم پرتغال می تواند جزو چهار پنج لیگ برتر دنیا باشد. اما این امکان پذیر نیست. نمی گویم هرگز اتفاق نخواهد افتاد، اما سخت خواهد بود. به عنوان مثال، در حال حاضر، اتحادیه عرب بهتر است. بحث چندانی وجود ندارد و کیفیت بازیکنان بالاتر است. در اینجا با لیگ پرتغال مانند یک سیرک رفتار می شود.

رونالدو گفت: در تمام مسابقات قهرمانی اختلاف نظر وجود دارد اما در پرتغال زیاد است. این بد است، خیلی بد است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. در مورد فوتبال کم صحبت شده است. روزنامه ورزشی باز کردم تا ببینم چه خبر است اما سه خبر اولی که دیدم مربوط به مسائل جنجالی و حاشیه ای خارج از فوتبال بود. مهمترین چیز خبر بد است. همه در مورد فوتبال نظری دارند. الان ۴۰ برنامه ورزشی درباره فوتبال پخش می شود و همه نظر می دهند. این خیلی بد است من باور ندارم که پرتغال بتواند در سال های آینده لیگ برتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml