انتهای کانال نزولی دلار کجاست؟ / روزهای بحرانی بازار ارز

به گفته معامله گران فنی، کف کانال نزولی قیمت دلار در محدوده ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان قرار دارد. همچنین از نظر فنی، بازار به نقاط حساس خود رسیده است و معاملات دو روز ابتدایی هفته برای بازار حائز اهمیت خواهد بود.

کاهش سریالی قیمت دلار که از ابتدای هفته گذشته آغاز شده بود به پایان هفته رسید و قیمت دلار کانال دیگری را از دست داد. قیمت دلار هرات روز پنجشنبه از ۶۳ هزار تومان آغاز شد و تا ۶۲ هزار تومان به انتهای کانال رسید و این سطح حفظ شد. قیمت دلار هرات روز پنجشنبه خط حمایتی مهم ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد و باعث کاهش بیشتر قیمت شد.

قیمت درهم روز پنجشنبه با قیمت ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان آغاز شد و با افت ۱۷ هزار و ۱۲۰ تومانی به پایان رسید. قیمت برآوردی به دلار از درهم ۶۲۸۰۰ تومان محاسبه شده است. به گفته تحلیلگران، روند نزولی درهم ۱۷ هزار تومان است و در صورت از دست دادن آن، فشار فروش در بازار افزایش می یابد.

قیمت تتر در پایان هفته در کانال ۶۳ هزار تومان تثبیت شد و به انتهای این کانال رسید. اگر قیمت تتر این سطح حمایتی را از دست بدهد، ممکن است به انتهای کانال ۶۲ هزار تومانی سقوط کند. شکاف بین قیمت تتر و دلار هرات همچنان یک کانال است.

به گفته معامله گران فنی، تا زمانی که قیمت دلار هرات زیر خط مقاومتی ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند، روند نزولی ادامه خواهد داشت و قیمت به سمت انتهای کانال نزولی یعنی ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت می کند. قیمت ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان مرز صعود و نزول بازار است. سکه ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی نیز برای تایید ادامه روند کاهشی حمایتی حائز اهمیت است.

همچنین از نظر فنی بازار به نقاط حساس خود رسیده است و معاملات دو روز ابتدایی هفته برای بازار حائز اهمیت خواهد بود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml