اولین واکنش بیرانوند به مذاکره با استقلال; قابل احترامند اما اتفاقاتی افتاده است که نباید گفت…!

علیرضا بیرانوند مدافع شماره یک قرمزها در حالی که از مذاکره با رقیب سنتی صحبت می کند می گوید استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند اما پرسپولیس عشق است!

به گزارش اخبار تایمز، مرد اول حواشی نقل و انتقالات تابستانی بدون شک علیرضا بیرانوند بود. ستاره پرسپولیس که چندین بار به این باشگاه برای دریافت مطالباتش اخطار داده بود، پس از اینکه نتوانست مطالباتش را دریافت کند، به صورت یک طرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و شوک بزرگی را به اهالی فوتبال به خصوص هواداران سرخ پوش وارد کرد. فسخ قرارداد با پرسپولیس تمام ماجرا نبود و همزمان با این اتفاق، پیشنهاد فوق العاده سنگین استقلال به بیرانوند رسانه ای شد. این مذاکره حتی از سوی مدیران استقلال هم تایید شد و آنها منتظر حضور بیرانوند در این باشگاه بودند تا از او رونمایی کنند و بزرگترین انتقال سال های اخیر فوتبال ایران را رقم بزنند. اما علیرضا چندین بار پیشنهاد دیدار با استقلالی ها را رد کرد و از قرار حضوری با آنها خودداری کرد. در نهایت بیرانوند پس از کش و قوس های فراوان در پرسپولیس ماند و حتی آزاد شدن قراردادش هم نشان می دهد که مبلغ درخواستی او افزایش چشمگیری نداشته است. بعد از این اتفاقات علیرضا سعی کرد منحرف نشود و روی پرسپولیس و شروع فصل جدید تمرکز کند.

با علیرضا درباره اتفاقات مختلف گفت وگویی مفصل داشتیم که در ادامه می خوانید.

نقل و انتقالات امسال کاملا تحت تاثیر اتفاقات مربوط به شما بود. ماجرای فسخ قراردادت و همچنین پیشنهاد سنگین استقلال. آیا هنوز می خواهید در مورد آنچه اتفاق افتاده سکوت کنید؟
ببینید خیلی ها ماجرا را از بیرون دیدند اما برخی مسائل را نمی دانند. الان در آستانه شروع فصل هستیم و هر چه بگویم دوباره جو ملتهب می شود و پرسپولیس وارد حاشیه می شود. حاشیه برای من و تیمم خوب نیست. اگر می بینید پرسپولیس در سال های اخیر موفق بوده، یکی از دلایلش حاشیه های کم ما بود. حواشی به خوبی مدیریت شد و تیم ما کاملا متحد بود. ماجراهای مربوط به نقل و انتقالات به پایان رسیده است. مهم این است که الان پرسپولیسی هستم و با افتخار پیراهن تیم محبوبم را بر تن می کنم. من همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و عزم و اراده خود را نشان دادم. من هرگز برای تیمم تسلیم نشدم و همیشه با قلب و روحم بازی کردم. الان داستان فرقی نمی کند و من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. با این حال من برای تیمم بازی می کنم و می خواهم دوباره برای پرسپولیس افتخار آفرینی کنم. استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند و من به آنها احترام می گذارم اما پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و تیمم را با تمام وجود دوست دارم. بهترین روزهای فوتبالم را در پرسپولیس گذراندم و حالا خوشحالم که در خدمت این باشگاه بزرگ هستم.

وقتی قرارداد جدیدت با پرسپولیس منتشر شد خیلی ها از مبلغ قرارداد تعجب کردند و البته برخی هم می گویند جدا از این قرارداد باز هم پول گرفتی و مبلغی زیر میزی به تو دادند. خودتان در مورد آن صحبت کنید.
اگر به دنبال پول زیاد بودم شرایط فرق می کرد و می توانستم به تیم خارجی بروم. خدا را شکر قراردادم منتشر شد و همه متوجه شدند اولویت من پول نیست. حتی در قرارداد جدیدم برخی از گزینه ها حذف شده اند و باید با قوانین نقل و انتقالات جدید قرارداد ببندم. شاید در کل باختم اما مهم نیست. پرسپولیس برای من ارزش زیادی دارد و واقعا دوستش دارم. نه پول زیر میزی گرفتم و نه قراردادی غیرعادی امضا کردم. همه چیز شفاف است و همه قرارداد من را دیدند. درآمد من نسبت به سال قبل چند درصد افزایش یافته است که یک امر عادی است. هیچ چیز دیگری خارج از این قرارداد وجود ندارد. اینها که حاشیه درست می کنند و می گویند من پول زیر میزی گرفتم اطلاعات درستی ندارند و نمی دانند در پرسپولیس همچین خبری نیست و زیر میزی به هیچکس پول نمی دهند.

اولین واکنش بیرانوند به مذاکره با استقلال; قابل احترامند اما اتفاقاتی افتاده است که نباید گفت...!

شرایط تیم قبل از شروع لیگ چگونه است؟
خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی ها هستیم. بیشتر بچه ها حفظ شدند و ما بازیکنان جدیدی جذب کردیم. لیگ سختی در پیش داریم. تیم ها خود را تقویت کردند و چند تیم مدعی قهرمانی محسوب می شوند. باید شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و این موضوع برای ما بسیار مهم است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد و بتوانیم افتخارات فصل قبل را جشن بگیریم.

در کمال تعجب بازی مقابل آلومینیوم بدون تماشاگر بود!
واقعا نمیدونم چی بگم شوک بدی به ما وارد کردند. آیا ممکن است تیم قهرمان نتواند در اولین بازی خود به عنوان میزبان از هواداران خود استفاده کند؟ دلیل این موضوع را نمی دانم اما اصلا برای فوتبال ما خوب نیست. برای اولین بازی روی هوادارانمان حساب زیادی کرده بودیم و دوست داریم بعد از مدتی دوباره آنها را در ورزشگاه ببینیم. فقط می توانم بگویم حیف است و امیدوارم در بازی های بعدی شاهد این اتفاقات نباشیم و بتوانیم از حضور هوادارانمان استفاده کنیم.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مصدومیت شما شنیده می شود و ممکن است به بازی اول پرسپولیس نرسید. آیا این درست است؟
نه، خدا را شکر مشکلی ندارم و هر روز با انگیزه زیادی تمرین می کنم. مصدومیتی ندارم و بعد از جراحی فک مدتی استراحت کردم و اکنون از هر نظر آماده بازی هستم.

اولین واکنش بیرانوند به مذاکره با استقلال; قابل احترامند اما اتفاقاتی افتاده است که نباید گفت...!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml