این آیفون ۱۵ نیم میلیارد قیمت دارد!/ عکس

کاویار سری آیفون ۱۵ پرو با شاسی طلای ۱۸ عیار را معرفی کرد که قیمت آن از ۸ هزار دلار شروع شده و در گران ترین نسخه به بیش از ۱۰ هزار دلار (حدود نیم میلیارد تومان) می رسد.

به گزارش اخبار تایمز؛ اپل به تازگی نسل جدید گوشی های هوشمند خود را در چهار نسخه آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی کرده است. رنگ طلایی از نسخه های پرو این گوشی ها حذف شده است و اگر همچنان می خواهید یکی از این گوشی ها را تهیه کنید، Caviar، سازنده دستگاه های لوکس، حالا مدل های آیفون پرو اپل با شاسی طلایی را معرفی کرده و آنها را Ultra Gold نامیده است.

آیفون ۱۵ طلایی فقط نیم میلیارد/ عکس

قیمت آیفون ۱۵ پرو اولترا گلد از ۸۸۹۰ دلار شروع می شود و تا ۹۸۹۰ دلار می رسد. در حالی که iPhone 15 Pro Max Ultra Gold با قیمت پایه ۹۶۷۰ دلار و قدرتمندترین نسخه آن با قیمت ۱۰۳۹۰ دلار موجود است. این گوشی ها از شاسی ساخته شده از طلای ۱۸ عیار استفاده می کنند و به گفته Caviar، این نسخه ها به صورت محدود برای افراد خاصی مانند بازیگران، ورزشکاران و سیاستمداران طراحی شده اند.
Caviar نسخه ویژه دیگری را با نام های iPhone 15 Pro Ultra Black و iPhone 15 Pro Max Ultra Black معرفی کرده است که قیمت مدل پایه پرو از ۸۰۶۰ دلار تا ۹۰۶۰ دلار تعیین شده است. قیمت مدل پرو مکس از ۸۸۴۰ دلار شروع می شود و بهترین نسخه آن ۹۵۶۰ دلار قیمت دارد. مدل Ultra Black از لوگوی ساخته شده با طلای ۲۴ عیار استفاده می کند. اما شاسی آن از تیتانیوم خاصی است که در صنعت هوانوردی استفاده می شود.
Caviar نسخه های دیگری از آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را با نام های Starry Night، Titan Black و Dark Red نیز معرفی کرده است. مدل Titan Black از همان بدنه تیتانیومی Ultra Black استفاده می کند. اما لوگوی اپل در پشت توسط Van Cleef & Arpels ساخته شده است. مدل‌های قرمز تیره و شب ستاره‌ای نیز از همین نوع لوگو استفاده می‌کنند. اما طراحی شاسی متفاوتی دارند.

آیفون ۱۵ طلایی فقط نیم میلیارد/ عکس

شاسی نسخه‌ی Dark Red آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس کاویار از الگوهای کیهانی الهام‌گرفته از مریخ بهره می‌برد و طراح منحصربه‌فرد کربن مرمر دارد.

شاسی مدل Starry Night آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس کاویار نیز از کربن فورج ساخته شده است و الیاف بنفش آن طرحی شبیه به نقاشی «شب پرستاره»، اثر نقاش معروف ون‌ گوگ دارد.

آیفون ۱۵ طلایی فقط نیم میلیارد/ عکس

در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کنیم که Caviar تنها ۹۹ دستگاه از هر مدل آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس تولید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml