این اصناف وام های ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی دریافت می کنند

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران از امکان دریافت ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان از چاپخانه داران بر اساس تبصره ۱۸ برای نوسازی و تجهیز ناوگان صنعت چاپ خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز، وی با اشاره به رایزنی های اتحادیه با وزارت حریم خصوصی برای استفاده چاپخانه داران از وام تبصره ۱۸، گفت: چاپخانه داران تاکنون تنها تا سقف ۵ میلیارد تومان وام دریافت می کردند، اما طی تعاملاتی که با چاپخانه داران داشتیم. وزارت حریم خصوصی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه، هم اکنون چاپخانه داران می توانند با توجه به وسعت یا کوچکی واحد تجاری خود از این تسهیلات تا سقف ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان دریافت کنند.

وی افزود: بر اساس جدول ارائه شده نرخ سود این وام از ۱۰ تا ۱۷ درصد است که میانگین آن در نهایت ۱۳ تا ۱۴ درصد خواهد بود.

 

ابوالحسنی با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی صنعت چاپ کشور فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات آن است، گفت: هزینه تمدید این تجهیزات به دلیل افزایش نرخ ارز و کمبود هزینه بر عهده چاپگر است. نقدینگی و تخصیص تسهیلات مالی و اعتباری بلندمدت برای نوسازی این ناوگان یک ضرورت است. وی با تاکید بر نیاز صنعت چاپ کشور به نوسازی ماشین آلات گفت: در این راستا رایزنی های زیادی با نهادهای مالی و اجرایی در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پرداخت وام با شرایط ویژه به چاپخانه صورت گرفته است. صنعت. انجام داده بودیم زیرا نوسازی و به روز شدن صنعت چاپ یک ضرورت است که برای آینده این صنعت و همچنین توسعه بازارهای صادراتی باید دنبال شود.

به گفته رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان تهران، به زودی فراخوان ثبت نام واحدهای صنفی از طریق اتحادیه اعلام می شود تا پس از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین استانداری، چاپخانه داران واجد شرایط، به بانک معرفی شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml